Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Wij hebben een zeer mooie reis gehad. Alles was prima geregeld. Het was alleen jammer dat de gevraagde auto niet beschikbaar was en wij een vervangend model kregen waar we eigenlijk niet zo blij mee waren. (Heb Alamo hierover ook geschreven). De hotels waren prima en op alle plaatsen waren de reserveringen zoals gepland. Ook over de vluchten hebben we geen enkele opmerking. We hebben dus volop kunnen genieten zonder onverwachte problemen (de auto dan even daargelaten).

Sterke punten tijdens het verblijf

De North Rim van de Grand Canyon die wij op advies van Martine hadden geboekt. En de excursie van de upper Antilope Canyon in Page.

We vonden het jammer dat we geen reissuggesties hebben ontvangen. Het was een reis op maat, maar toch zaten er voldoende aanknopingspunten van bestaande reizen in. We zouden het op prijs hebben gesteld indien we van bestaande reizen de informatie hadden gekregen waarna wij zelf hadden kunnen uitzoeken wat op onze reis van toepassing was. Dan hadden we wellicht onderweg (van de ene naar de andere plek) nog wat bezienswaardigheden kunnen meepikken die we nu wellicht gemist hebben.

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis Nationale Parken Amerika (reis op maat)