Zekfgebruik

Snel verzonden. Na verzending werd mijn vragen niet beantwoord

Snelle verzending

Vragen graag beantwoorden

Venhuis

Goed verpakt, snelle levering.

Voldoende informatief

Ik kreeg geen informatie toen een van de bestelde producten niet op voorraad was. Daar ging ik zelf achteraan. Was handig geweest als dit gecommuniceerd was

Sam

Super

Producten niet op voorraad. Alternatieven aangeboden voor dezelfde prijs.

Eerder laten weten als er producten niet op voorraad zijn.

C Terpstra-Smit

Top service en snelle levering

Top materiaal

Andere presentjes als je twee keer wat besteld misschien

Schoonheidssalon jaca

Heel slecht

Al meer dan 2 weken aan het wachten op mijn levering …. Nog steeds niets

Reactie NagelProducten.nl:

Hoi Meggy,
We merkten op dat je ons onlangs een lage beoordeling hebt gegeven, en we willen graag even de tijd nemen om daarop te reageren.
Jouw tevredenheid is uitermate belangrijk voor ons...
Hoi Meggy,
Jouw tevredenheid is uitermate belangrijk voor ons en we begrijpen volledig hoe frustrerend het kan zijn als je lang moet wachten op een bestelling. Jouw bestelling, die we twee weken geleden hebben ontvangen, hebben we onmiddellijk verwerkt en verzonden. We hebben je ook een track & trace code gestuurd, die aangaf dat het pakket zich in het sorteercentrum bevindt.
We vinden het spijtig dat de levering van jouw bestelling langer heeft geduurd dan verwacht. Hiervoor hebben we contact opgenomen met PostNL, die ons een statement heeft gegeven. Dit hebben we vorige week naar je doorgestuurd, samen met verdere uitleg van onze kant. Helaas hebben we je telefonisch niet kunnen bereiken om dit persoonlijk toe te lichten.
We willen benadrukken dat we er alles aan hebben gedaan om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te laten bezorgen. Het lijkt erop dat deze vertraging bij de bezorgdienst lag, wat buiten onze invloedsfeer ligt.
We hopen dat deze reactie meer inzicht geeft in de situatie. Zou je overwegen om je beoordeling te herzien, gezien deze nieuwe informatie? We zouden dat enorm waarderen.
Bedankt voor je begrip en geduld.
Hier vind je nogmaals het statement vanuit PostNL:
Beste Nagelproducten.nl,
Zoals afgesproken de communicatie op de mail.

Rondom de vrije dagen in het voorjaar zien we jaarlijks een piek in het aantal online bestellingen. In combinatie met het mooie weer en een storing van de afgelopen tijd zorgt dit aanhoudend voor veel meer bestellingen dan verwacht. Door het mooie weer worden er ook veel meer grote bestellingen gedaan zoals barbecues, airco’s en zwembaden. Deze grote pakketten kunnen we niet machinaal verwerken en kosten daardoor meer capaciteit. Ook kunnen we minder pakketten tegelijk vervoeren.

Voor een deel van de pakketten die bij ons zijn aangeleverd heeft dit tot langere vertraging geleid. De nog overgebleven achterstand wordt elke dag kleiner doordat we verschillende maatregelen hebben genomen en blijven nemen. We doen er alles aan om de nog vertraagde pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

Welke extra maatregelen hebben we genomen?
We verwerken iedere dag een deel van de achterstand. Om deze zo snel mogelijk helemaal weg te werken hebben we verschillende maatregelen genomen. Daarbij kan je denken aan het inplannen van extra transport en het inschakelen van extra locaties. Ook werken we op de depots door in het weekend en gaan we langer door met het sorteren van pakketten. We doen er alles aan om de vertraging zo kort mogelijk te houden.

Hoe is de situatie nu?
We verwachten dat het tot eind juni druk blijft, met name op de maandagen. Zolang het druk is blijven de extra maatregelen die we hebben genomen in stand. Vanaf volgende week verwachten we sneller in te lopen op de voorraad dan deze week. Vanaf maandag 26 juni streven we ernaar om met minimale voorraad te starten aan de laatste drukke week van het voorjaar.

Wat kun jij doen?
Probeer je pakketten niet allemaal op maandag aan te leveren, maar ze te verspreiden over de week. Ook helpt het om de bezorgbelofte op je website aan te passen naar 1-3 werkdagen. Zo weten je klanten waar ze aan toe zijn.

Senior Accountmanager Health sector

M.S.

Altijd mooi op tijd geleverd; fijne artikelen.

Altijd mooi op tijd geleverd; fijne artikelen.

Het is fijn, wanneer een artikel niet leverbaar is, dat dit bij het artikel aangegeven staat op de site.
Het was helaas achteraf, een paar dagen nadat het besteld en betaald was pas, dat deze mededeling kwam....
De CND lakjes, waarvan ik afhankelijk ben ivm allergie, zijn jammer genoeg wél heel prijzig, met weinig aanbiedingsmomenten!

Nvt

Betrouwbaar met goede producten