C

Ik werd echt goed geholpen, netjes en persoonlijk op de hoogte gebracht van de status van mijn bestelling en er werd een lief briefje van Floortje bij mijn bestelling toegevoegd. You the best... Ik werd echt goed geholpen, netjes en persoonlijk op de hoogte gebracht van de status van mijn bestelling en er werd een lief briefje van Floortje bij mijn bestelling toegevoegd. You the best Floortje❤️

Alles

Erg goed

Word snel bezorgd

Niet

Els Nolten

Leuke en overzichtelijke website, ruime keuze!

Snelle levering!

Geen!

Esmeralda

Als je wat besteld en het is er niet moet je er zelf achteraan om te achterhalen waar je producten blijven.
Dit is nu de 2keer dat dit niet via de mail gemeld wordt .
Heb inmiddels alles...
Dit is nu de 2keer dat dit niet via de mail gemeld wordt .
Heb inmiddels alles in huis goed verpakt maar ik miss nog steeds een artikel ook daar wordt ik weer niet van op de hoogte gebracht terwijl ik het wel betaald heb.

Klantvriendelijk

Meer de klanten op de hoogte brengen als er een artikel niet op voorraad is

Nathalie Maselis

Niet tevreden, betaal nooit vooraf

Ik kan er geen bedenken. Ik zou meer info krijgen over niet voorradige producten binnen de drie dagen, maar ik heb nog niets gehoord...

Duidelijker meegeven indien product voorradig

Meirihta

Slecht levering

winkelmandje

LEVERING !!! ik heb 2 keer besteld en alle 2 keer heeft meer dan 10 dagen geduurd om mijn bestelling te kunnen ontvangen.. na een paar keer moeten mail hebben ze mijn pakketje wel verstuurd.

Jan Vink

Prima bedrijf.

Nvt

Erica

Producten gekocht, erg tevreden over

Duidelijke informatie

Op flesjes staat niet echt duidelijk waar iets voor is, is de primer bijvoorbeeld voor op de natuurlijke nagel of op een tip?

Anja

Prijs