Osterhaus

Goede service

stichting buurtcentrum de romein

Altijd prima persoonlijk contact met goed advies

Makelaar

Komen afspraken goed na, zijn telefonisch bereikbaar en leveren correct.

Jasper van Diesen

De monteur was vriendelijk en had het verwarmingselement in onze oven in een handomdraai vervangen.

Van Schendel

Goede uitleg en advies met de aanschaf van de wasmachine. En de volgende dag al geplaatst. Een echte aanrader.

Erik Heuts

Top service

P.G.A. Franssen

De gemaakte afspraak op 27/3 voor het opmeten van een nieuwe inbouw koeler op 28/3 is nagekomen. De door de medewerker op 28/3 gedane mededeling dat ik die dag nog bericht ontvang over het verdere... De gemaakte afspraak op 27/3 voor het opmeten van een nieuwe inbouw koeler op 28/3 is nagekomen. De door de medewerker op 28/3 gedane mededeling dat ik die dag nog bericht ontvang over het verdere verloop van de aankoop en de vervanging heb ii niet ontvangen.

Lemmerling

Defecte vaatwasser prima gerepareerd

Cox van Laar

We waren zeer tevreden over de deskundige en snelle afhandeling van uw bedrijf. Een compliment voor Emiel Claessen, welke ons geheel telefonisch met ondersteuning van wat foto's aan een nieuwe... We waren zeer tevreden over de deskundige en snelle afhandeling van uw bedrijf. Een compliment voor Emiel Claessen, welke ons geheel telefonisch met ondersteuning van wat foto's aan een nieuwe koelkast geholpen heeft. Afspraken werden 100% nagekomen.

Magda Sanders

Een ontzettend goede service..