Van de weijer- boutsen

Onze ervaringen zijn:
Vlotte en goede service

Koen

Zeer goed. Aardige monteurs werken netjes

particulier

Terwijl ik ziek ben gaat mijn wasautomaat stuk. Hij is van 2010 dus denk ik aan vervanging.
Ik kan niet naar de zaak komen en ga bellen. Krijg een vriendelijke mevrouw Knubben aan de telefoon en ik vertel dat ik genoodzaakt ben een wasmachine, zonder te zien moet aanschaffen . Vanaf dit punt leg ik mijn lot en mijn vertrouwen in uw handen.
Ik ben 91 jaar, woon zelfstandig 1 pers. h.h. wil graag een goed geteste duurzame wasmachine, hij hoeft geen 20 jaar mee te gaan, dat zal mezèlf ook niet lukken vrees ik. Graag wel nog een aantal jaren zonder mankementen . (Die heb ik zelf genoeg.) Mevrouw Knubben raadt mij Siemens WM14NO96NL extra klasse aan.
Dat extra klasse spreekt me wel aan en ik ga akkoord met de koop. Wel heb ik ter verduidelijking nog even op Internet gekeken.
Maandag 2 Januari is de wasmachine geleverd en ik ben er zeer tevreden mee.
Ik hoop dat nog jaren te blijven en dank de Firma Weerts, in het bijzonder mevrouw Knubben voor de goede raad en de accurate afwikkeling van de bestelling.

Met vriendelijke groet.
hoogachtend,

A. van den Berg.

Frankort

Vakkundig. Accuraat in afspraken. Vriendelijk personeel.

de vrede

Prima service

Buurtcentrum De Romein

Alle afspraken perfect nagekomen ( goed advies, tijdig en compleet geleverd, klantvriendelijk, professioneel) Chapeau!!

Jake

Goede service en snelle bezorging

Wetzels

Vriendelijke bediening. Heel goede service.

Maaike

Erg vriendelijke en snelle service en zeer fijne professionele monteur! Net geïnstalleerd en nu al blij met onze quooker! Dank!!!

Roy

Fijne communicatie en dantastoscje oplossing ondanks een uitdaging op de dag van levering en installatie! Top opgelost door de monteur en zijn team!