Smeijsters

Veel artikelen gekocht.

Weerts

Fijn dat tevoren gebeld werd door de monteur dat hij binnen half uurtje aan zou komen. De oorzaak van het probleem werd niet gevonden en ik kreeg adviezen van de vriendelijke monteur hoe verder te... Fijn dat tevoren gebeld werd door de monteur dat hij binnen half uurtje aan zou komen. De oorzaak van het probleem werd niet gevonden en ik kreeg adviezen van de vriendelijke monteur hoe verder te gaan en wat de opties waren. Ik heb het advies opgevolgd en de wasautomaat werkt tot nu toe prima. Zou de klacht terugkomen neem ik weer contact op met de winkel.

Bastiaans

Is goed uit ervaring

Pinckers Peter

Goed bereikbaar telefonisch, duidelijke afspraken, nakomen reparatie afspraak!

Weerts Dé Witgoed Specialist

Zeer servicegericht bedrijf!! Na een misverstand omtrent de montage controle heb ik mijn geld terug ontvangen. Men heeft de tijd genomen om de situatie uit te leggen. Uiteindelijk is ervoor gekozen... Zeer servicegericht bedrijf!! Na een misverstand omtrent de montage controle heb ik mijn geld terug ontvangen. Men heeft de tijd genomen om de situatie uit te leggen. Uiteindelijk is ervoor gekozen om mij hierin volledig tegemoet te komen. Ik zal de volgende keer daarom weer voor dit bedrijf kiezen.

Taco Willems

Duidelijke uitleg omtrent de oorzaak van de het defect aan de vaatwasser. Een pit was gekomen onder de pomp. Hoe is het überhaupt mogelijk?

Ronny

Uitstekende service

WIJNEN E.W.M.

Prima service, goede informatie en vakkundige installateurs.