Fam. Jansen

Uitstekende service! … en als het even mis gaat worden zaken zeer correct opgelost. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Pluijmaeckers

Weerts heeft een super goede service en is qua prijs hetzelfde als mediamarkt, ik koop alles bij weerts ivm het goede advies en service, sonoro elite internetradio gekocht en ben heel tevreden,... Weerts heeft een super goede service en is qua prijs hetzelfde als mediamarkt, ik koop alles bij weerts ivm het goede advies en service, sonoro elite internetradio gekocht en ben heel tevreden, prima radio, en goed advies en service, zeer deskundig personeel,

Floor van Oppenraaij

Super tevreden! Ondanks dat ik mijn machine niet bij Weerts kocht, kreeg ik een goed en prettig advies. Mijn volgende apparaat kom ik zeker bij u kopen!

Srdjan

Amaizing. Prompt response, and immediate actions :)

Jenny van Deurse

Snelle hulp, geweldige tips. Zowel online als telefonisch perfect

Thuis

Goede service, vriendelijke en eerlijke bediening, goede uitleg.

Mathijssen

Snelle service, probleem meteen opgelost en onze oude vaatwasser wast gewoon weer alle vaat!

Jean

Tot nu toe tevreden.

R.Pol

Fijne ervaring tot nog toe. De droger is snel gerepareerd, reparateur was vriendelijk. Enige opmerking zou zijn dat hij niet had aangeboden te helpen met het terugzetten van de droger.