Van Loo

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Goede service netjes gewerkt

Op tijd aanwezig. Ervaring

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Bedankt voor uw bericht en de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de service, waarvoor dank. Wij worden ontzettend blij van uw beoordeling.

H. Ladid

De afwerking en controleren om alles aan te zetten als monteur er is incl afzuigkap
De stof zat in het eten dus kunnen weggooien

Na het plaatsen en reinigen volgende dag afzuigkap aangezet en er kwam allemaal zwarte stof en korrels uit
En na 16 dagen van het plaatsen van de ventilator deed ie het niet
Ik ben naar...
En na 16 dagen van het plaatsen van de ventilator deed ie het niet
Ik ben naar boven gelopen en de afzuigslang op de ventilator zat helemaal los
Afspraak gemaakt met volta

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ik er een afstandsbediening bij heb

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Hier worden wij heel blij van!

Peggy goerdemann

Nee

De medewerker was erg kundig

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid, netheid waarmee gewerkt werd, de tijd nemen om alles uit te leggen

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Tijden duidelijk communiceren. Afspraak zou vanaf 13:00 zijn, maar monteur stond om 10:00 al voor de deur.

Makkelijk in aanvraag en uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerker Volta en vriendelijke monteur bij installatie.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wat een mooie beoordeling. Hier worden wij heel blij van. Top om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We delen uw tip met de planning, excuus voor het ongemak!

Op de site staat een ander tijdstip om te bellen tot, dan de werkelijkheid. Volta is al eerder niet meer telefonisch bereikbaar.

Het werk is goed en netjes gedaan

Het meedenken

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wat een mooie beoordeling. Hier worden wij heel blij van. Top om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ik begrijp dat er verwarring is over het tijdstip waarop wij bereikbaar zijn.... Wat een mooie beoordeling. Hier worden wij heel blij van. Top om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ik begrijp dat er verwarring is over het tijdstip waarop wij bereikbaar zijn. Onze klantenservice kunt u bereiken tussen 08:00-17:30 uur van ma t/m vrij. Indien u een andere afdeling heeft willen bereiken, kijk ik graag met u mee. U kunt mij bereiken op 088-0278920.

Peter Janssen

Goed gedaan en had het eerder moeten doen

De snelheid en betrouwbaarheid

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wat een mooi compliment! Bedankt voor uw bericht! We zijn blij om terug te lezen dat u onze service en advies zo goed doet beoordelen. Daar doen wij het voor!

Schonewille - van der Naald

Was erg vervuild en verouderd

geen bijzonderheden

Ben zeer tevreden

Monteur was zeer vriendelijk

??

gewoon correct engoed

correctheid

De Bruin

Nee, was prima!

Wel aanbevelen! Weer mooi netjes en de box is heel stil en super handig in gebruik

Wat viel u in positieve zin op?

Alles was goed, Monteur was kundig en netjes, wist waar hij het over had