Jan Duijf

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u ventilatie en/of het reinigen ervan van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Nit

Neutraal

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wij zijn erg blij met uw mooie terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven.

Janny

Communicatie is oke

Netjes

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wij zijn erg blij met uw fantastische terugkoppeling! Wij danken u voor de tijd en genomen moeite om deze fijne review te schrijven.

Iets betere uitleg over het systeem

Betere werking systeem. Investering in binnenklimaat

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer prettige monteur dacht goed mee!

Harrie

Nee

Vriendelijke medewerkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg van monteur.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor u review en bedankt voor uw feedback.

Nvt

Advies van het schoonmaken was prima. Bleek echt nodig te zijn. Ook is nieuwe ventilatie geplaatst. Op dit apparaat is een draadloze afstandbediening aangesloten welke in de badkamer is geplaatst.... Advies van het schoonmaken was prima. Bleek echt nodig te zijn. Ook is nieuwe ventilatie geplaatst. Op dit apparaat is een draadloze afstandbediening aangesloten welke in de badkamer is geplaatst. Dit werkt perfect.

Wat viel u in positieve zin op?

Zowel binnendienst alsook monteurs waren vriendelijk, duidelijk en doen hun werk zeer goed.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

Zo’n bijkomende extra uitgavenpost meenemen in de offerte

Algehele aanbod, service prima.
Enige minpunt: bij installatie bleek dat de pomp alleen via een afstandsbediening optimaal gebruikt kan worden.
Ik kwam daardoor voor een onvoorziene...
Algehele aanbod, service prima.
Ik kwam daardoor voor een onvoorziene uitgave van € 91,— te staan.

Service

Wel

Net heid

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor u review.

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Bedankt voor uw bericht en de beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de service, waarvoor dank. Wij worden ontzettend blij van uw beoordeling.

Perfect

Alles was positief

Reactie Volta Limburg Ventilatie:

Wat een geweldige score! Dankjewel. Wij waarderen uw positieve terugkoppeling enorm.

Meer multitasken monteurs: Advies vervanging reinigen ventilatiesysteem kwam van derde persoon terwijl ik geregeld Service monteurs van volta over vloer heb voor reinigen ketel. Deze service... Meer multitasken monteurs: Advies vervanging reinigen ventilatiesysteem kwam van derde persoon terwijl ik geregeld Service monteurs van volta over vloer heb voor reinigen ketel. Deze service monteurs hebben ventilatiesysteem en nodigde onderhoud gezien en hadden dit advies ook kunnen geven.

Zeer correct en op korte termijn geholpen

Correctheid van de medewerkers