alfons verdonkschot

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Volta Limburg Airco wel/niet aanbevelen?

vakkundige installatie en vriendelijke monteur

Wat viel u in positieve zin op?

goeie tekst en uitleg over het product

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Meer controle uitoefenen op de uitvoering

De montage ploeg bestond uit 3 personen, naar mijn gevoel hadden de werkzaamheden in 1 dag uitgevoerd kunnen zijn ipv meer dan 1,5 dag, zo krijgt de klant het gevoel dat ze waarschijnlijk toch... De montage ploeg bestond uit 3 personen, naar mijn gevoel hadden de werkzaamheden in 1 dag uitgevoerd kunnen zijn ipv meer dan 1,5 dag, zo krijgt de klant het gevoel dat ze waarschijnlijk toch teveel betaald hebben. zelfs de mensen in de staat spraken me hierover aan

Wat viel u in positieve zin op?

kwalitatief goede materialen gebruikt en alles netjes opgruimd

Martien van den Berg

Dhr Gideon Kentgens zich houden aan afspraken, alles ter plekke opnemen en niet na 3 maanden pas foto’s die nodig zijn maken. Dit kan toch ook de eerste dag.
Wat mij betreft kon dhr Gideon...
Wat mij betreft kon dhr Gideon ontslagen worden.

Ik had in augustus 2 airco’s aangevraagd. Dhr Gideon Kentgens had aan gegeven dat de twee voor de winter werden geplaatst. Tot mijn schrik werd een datum aangegeven van half januari. ( mijn vraag... Ik had in augustus 2 airco’s aangevraagd. Dhr Gideon Kentgens had aan gegeven dat de twee voor de winter werden geplaatst. Tot mijn schrik werd een datum aangegeven van half januari. ( mijn vraag wat hij onder winter bedoelt. Na een vraag om deze eerder geplaatst te krijgen heeft hij een datum in december voor gesteld, ondanks dit nog steeds in mijn mening dit nog steeds in de winter was.
Op een dag voor de datum had ik met Volta gebeld, deze hebben gezegd dat op de datum in december de airco,s geplaatst zouden worden. Helaas kwam op de afgesproken datum niemand iets plaatsen, ik had hier 2 dagen verlof voor niets thuis geweest. (Dit betekent dat na een nieuwe datum ik weer 2 dagen verlof moest nemen, ten koste van mijn vakantie dit jaar. Om dit alsnog mijn vakantie kon redden ten kosten van 2 vakantie dagen te kopen voor ca 350 euro.
Gelukkig kwamen de medewerkers op de toen afgesproken datum, de plaatsing ging sneller dan verwacht, ook de medewerkers waren vriendelijke mannen, die ook netjes hun werk deden.

Vriendelijke instelateurs

John de Krom

Ja., zeer vriendelijke en deskundige voorlichting.

vriendelijkheid en deskundigheid.

crutzen

Niets alles was perfect geregeld

zeer goede service en informatie

Wat viel u in positieve zin op?

alles was heel goed verzorgt

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur wist wat hij deed

Dank voor uw reactie!

Ga zo door

Goede service

Martens

Probeer sneller te kinnen installeren

Correct en griendelijk oersoneel

Reactie Volta Limburg Airco:

Dank voor uw reactie! Wij doen ons best om de capaciteit te optimaliseren zodat wij sneller kunnen leveren en installeren.

Steegmans

Alles ging prima en netjes

alles ging goed

Reactie Volta Limburg Airco:

Dank voor uw reactie! Blij te horen dat alles naar wens is verlopen.

Afspraken goed nagekomen , netjes en vakkundig geplaatst.

Vakkundige plaatsing

Dank voor uw reactie!