Jan Vleeshouwers

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Volta Limburg Airco wel/niet aanbevelen?

Goede service

Service

Reactie Volta Limburg Airco:

Een hele mooie score, wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening.

HPVvLandeghem

Betere nazorg

Heb zelf geen instructies mn voor het filter ed gekregen omdat install datum niet verzet kon worden. De tweede dag werd ik geopereerd. Krijg moeilijk contact met agent. Montage is goed verlopen.

Wat viel u in positieve zin op?

Mooie installatie zonder veel rommel. Ik huur al een cv en had goede ervaringen met Volta. Alle techniek in 1 hand

Ivo van Tulden

Levering in 1x, juiste factuur maken. Factuur optijd maken, afspraak in 1 dag afwerken, eigenlijk komt het neer op betrokken zijn bij je werk.

Slechte administratie, slechte planning

Wat viel u in positieve zin op?

Verkoper, kan goed verkopen.

Reactie Volta Limburg Airco:

Vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. Neemt u gerust contact op met onze klantenservice, dan kijken wij samen wat we voor u kunnen betekenen.

Bestelde airco had wifi maar geleverde had geen wifi. ik wacht nog steeds n op wifi module

voorlichting en deskundigheid

Reactie Volta Limburg Airco:

Bedankt uw bericht. Bij vragen neemt u gerust contact op met uw adviseur.

Danny Karsten

Vooral zo doorgaan.

Goede service. Goede afhandeling.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerkers, wisten precies waar ze mee bezig waren.

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Een vervolgafspraak ivm wifi problemen met 1 van de airco's is nu al 3x (totaal 3 weken) uitgesteld. Maar de monteur doet binnenkort nog een poging om langs te komen.

Goede afspraken, flexibele monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

De inspraak in de montage van de installaties.

Gonny Stoffels

Blijf zo klantvriendelijk.

Correcte informatie, duidelijk en overzichtelijke offerte. Installatie keurig verlopen.

Alles perfect verlopen

Stappenplan

Persoonlijk eerlijk advies

Persoonlijk aandacht

Bedankt voor de uitstekende beoordeling. Hier zijn wij heel blij mee.

Goede service en een goed merk airco

Wat viel u in positieve zin op?

Leuke werksfeer door de jongens en heel netjes gewerkt

Netheid vh werk