Martien van den Berg

Dhr Gideon Kentgens zich houden aan afspraken, alles ter plekke opnemen en niet na 3 maanden pas foto’s die nodig zijn maken. Dit kan toch ook de eerste dag.
Wat mij betreft kon dhr Gideon ontslagen worden.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een airco van Volta Limburg Airco wel/niet aanbevelen?

Ik had in augustus 2 airco’s aangevraagd. Dhr Gideon Kentgens had aan gegeven dat de twee voor de winter werden geplaatst. Tot mijn schrik werd een datum aangegeven van half januari. ( mijn vraag wat hij onder winter bedoelt. Na een vraag om deze eerder geplaatst te krijgen heeft hij een datum in december voor gesteld, ondanks dit nog steeds in mijn mening dit nog steeds in de winter was.
Op een dag voor de datum had ik met Volta gebeld, deze hebben gezegd dat op de datum in december de airco,s geplaatst zouden worden. Helaas kwam op de afgesproken datum niemand iets plaatsen, ik had hier 2 dagen verlof voor niets thuis geweest. (Dit betekent dat na een nieuwe datum ik weer 2 dagen verlof moest nemen, ten koste van mijn vakantie dit jaar. Om dit alsnog mijn vakantie kon redden ten kosten van 2 vakantie dagen te kopen voor ca 350 euro.
Gelukkig kwamen de medewerkers op de toen afgesproken datum, de plaatsing ging sneller dan verwacht, ook de medewerkers waren vriendelijke mannen, die ook netjes hun werk deden.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een airco? Kies max 3 antwoorden

Snelheid en levering, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke instelateurs

Score voor Volta Limburg Airco: 0.5/5