Michael

Fijne samen werking

Maat voering is perfect

Esther

Heel erg tevreden over de aankoop van onze nieuwe plissés

Bert Junier

Zeer professioneel en klantgericht

Aandacht voor de wensen van de klant

Sjoerd olde Bijvank

Helemaal prima! Een koord van een vouwgordijn was bij aflevering kapot. Deze fout is snel en zonder gezeur snel opgelost.

Servicegericht

Reamon

Een goede winkel

Kwaliteit, kennis, geen opdringerigheid

Despina Charalabidis

Mijn ervaring met dit bedrijf was slecht. Afspraken worden niet nagekomen en dan wordt het gegooid op de leverancier. Mijn advies is om gewoon net iets meer te betalen voor je gordijnen, heb je een... Mijn ervaring met dit bedrijf was slecht. Afspraken worden niet nagekomen en dan wordt het gegooid op de leverancier. Mijn advies is om gewoon net iets meer te betalen voor je gordijnen, heb je een stuk meer plezier van.

De telefoon werd opgenomen, daar is ook alles meegezegd.

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor het plaatsen van je feedback. Vervelend om te moeten lezen dat je ervaring met Solano niet goed was. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en heb ik je nog een aanvullende... Bedankt voor het plaatsen van je feedback. Vervelend om te moeten lezen dat je ervaring met Solano niet goed was. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken en heb ik je nog een aanvullende mail gestuurd. Het is duidelijk geworden dat je onze mails over de levertijd niet hebt ontvangen omdat het mailadres niet klopte. Dat is natuurlijk erg vervelend.
Wel fijn om te horen dat de plissees naar wens zijn. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, neem gerust contact met ons op.
Wietske van Solano Wonen

Jaap

Keurig scherm geplaatst met goede afhandeling.

Vriendelijke monteurs met verstand van zaken.

Rob Olijkan

Het bestelproces was vrij eenvoudig al vond ik het verwarrend om bamboe jaloezieën onder de houten jaloezieën te moeten vinden.
De communicatie m.b.t. de levering ging via mail. Jammer dat er...
De communicatie m.b.t. de levering ging via mail. Jammer dat er een communicatiestoornis was tussen solano, de verkoper, en verano, de fabrikant, over de leverdatum. Daardoor heb ik een maandagochtend voor niks zitten wachten (in mijn woning waar ik nog niet woonachtig ben) op de door verano aangekondigde dag. Er werd door Solano excuses voor gemaakt, men beloofde dat ik nog een bevestiging zou krijgen per mail als de jaloezieën op de woensdag daarop geleverd zouden worden. Ik ontving geen mail maar Verano kwam woensdag toch leveren, wat aangekondigd werd met een telefoontje op de dag zelf, om 7.30 u, door de chauffeur al die bijna op het adres was. Ik ben vervroegd met pensioen dus ik kon in mijn kleren springen en naar het adres sprinten maar als ik nog werkzaam was geweest hadden ze voor een dichte deur gestaan. Dan zouden zij een van mijn buurman hebben wakker gebeld om de pakketten af te leveren, wat absoluut niet mijn voorkeur zou hebben gehad want die nemen al genoeg pakketjes aan voor de hele buurt. Ik ben zuinig op die goodwill.

Stevige ophangbeugels

Edko

Snel en goed geholpen

Denken mee voor een goed oplossing