Rob Olijkan

Het bestelproces was vrij eenvoudig al vond ik het verwarrend om bamboe jaloezieën onder de houten jaloezieën te moeten vinden.
De communicatie m.b.t. de levering ging via mail. Jammer dat er een communicatiestoornis was tussen solano, de verkoper, en verano, de fabrikant, over de leverdatum. Daardoor heb ik een maandagochtend voor niks zitten wachten (in mijn woning waar ik nog niet woonachtig ben) op de door verano aangekondigde dag. Er werd door Solano excuses voor gemaakt, men beloofde dat ik nog een bevestiging zou krijgen per mail als de jaloezieën op de woensdag daarop geleverd zouden worden. Ik ontving geen mail maar Verano kwam woensdag toch leveren, wat aangekondigd werd met een telefoontje op de dag zelf, om 7.30 u, door de chauffeur al die bijna op het adres was. Ik ben vervroegd met pensioen dus ik kon in mijn kleren springen en naar het adres sprinten maar als ik nog werkzaam was geweest hadden ze voor een dichte deur gestaan. Dan zouden zij een van mijn buurman hebben wakker gebeld om de pakketten af te leveren, wat absoluut niet mijn voorkeur zou hebben gehad want die nemen al genoeg pakketjes aan voor de hele buurt. Ik ben zuinig op die goodwill.

Stevige ophangbeugels

Score voor Solano Wonen: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja