Jana

Tevreden

Duidelijke communicatie

Ro B

Bestellen van 3 formaten houten jalouzien ging prima. Levertijd was lang, maar ja. Levering netjes, medio december 2023.
Had gekozen voor zelfmontage. Juiste instructie voor bestelde beugels...
Had gekozen voor zelfmontage. Juiste instructie voor bestelde beugels ontbrak.
Bij één van de jalouzien zatten de touwtjes van het optrekkoord los in de huls. Zelf vastgezet, maar na verloop toch steeds vaker los en eind januari 2024 een touwtje in cassette verdwenen.
Omdat ik voor zelfmontage heb gekozen wordt er geen hulp, of alleen tegen enorme kosten, geboden.
Ik kan de jalouzie terug laten sturen naar de fabriek en 2 weken op reparatie wachten.
Dat vind ik geen passende oplossing want dan zit ik 2 weken met een raampartij waar in het midden een jalouzie ontbreekt.

Dus eigenlijk gewoon een dozenschuif firma zonder service.

Makkelijk bestellen. Netjes geleverd.

Pedro

Goed geregeld!

Zijn netjes alle afspraken nagekomen

Henk van Kray

Prima jaloezie gekocht, inclusief beschrijving op papier en online t.b.v. montage; prima gelukt die montage!!

vooraankondiging van bezorging klopte, en bezotgd door betrokken medewerker!!

Jetten

Goede Informatie m.b.v. mail.

Trees Wijzenbroek

Dit is de eerste keer bij jullie bedrijf
Goede ervaring,vriendelijke chauffeur

Alles was goed gegaan met wat we besteld hadden,Toppie

Solano wonen

Wij hebben Solano wonen op aan raden van een medebewoonster van ons appartement gevonden.
Men zegt wel wat van ver komt (Zwaag -Leeuwarden) is goed,nu in ons geval is dat een waarheid als een koe.
Zeer snelle levering nette kundige monteurs en de contacten met in meten en telefonisch hebben wij ook als zeer prettig ervaren.
Voor ons dus Solano wonen en dan ook nog een fijne prijs dan is de keus gauw gemaakt.
Evert Asjes

Zeer snelle levering en goede prijs en fijne en correcte mensen die doen wat ze zeggen

R. Zegers

Zeer goed, erg tevreden
Tip: bij het leveren van ons zonnescherm moest ik zelf meehelpen met dragen omdat de chauffeur alleen was.
Dat viel mij flink tegen want het was best zwaar. Zeer goed, erg tevreden
Dat viel mij flink tegen want het was best zwaar.
Is het een idee om een 'hondje' of iets dergelijks (met luchtbanden!) daarvoor mee te nemen, dat scheelt heel erg veel tilwerk (ook voor de chauffeur).

er wordt goed geluisterd en meegedacht, zonnescherm ziet er geweldig netjes uit!

Elias

Heel goed

Goede kwaliteit, werkt goed en er kon snel geschakeld worden met het plaatsen. Hele goede klantenservice. Ook complimenten voor monteur Bas die bij ons het plissé gordijn in de lichtstraat, top gozer!

J.h.hooijmans

Niet flexibel,geen voorraad en verwarrende bestelling op internet.
Lange levertijd voor simpele afstandbediening.

Maatvoering