Nadia

Ik heb 2 ramen die in een zeer diep kozijn liggen waarbij het een ene raam ook nog eens een draairaam naar binnen toe betreft. Ook zit er een behoorlijk naar voren stekend luchtrooster in. Al met... Ik heb 2 ramen die in een zeer diep kozijn liggen waarbij het een ene raam ook nog eens een draairaam naar binnen toe betreft. Ook zit er een behoorlijk naar voren stekend luchtrooster in. Al met al vallen bijna alle gordijn soorten af. Met solano toch de perfect bij de situatie passende plissegordijnen gevonden.
Op tijd geleverd en mooie kwaliteit.

Zeer goeie service. Denken goed met je mee, erg vriendelijk en hebben engelengeduld.

HvDijk

Prima product, en prima levering

Prijs/kwaliteit

Willemsen

Snelle reactie van klantenservice, mooie rolgordijnen

Bij vragen is er altijd snel een reactie, ongeacht via welk medium . Alle medewerkers zijn behulpzaam. Bij vakantie kan de levering worden aangepast. De rolgordijnen zijn prachtig. Bij vragen is er altijd snel een reactie, ongeacht via welk medium . Alle medewerkers zijn behulpzaam. Bij vakantie kan de levering worden aangepast. De rolgordijnen zijn prachtig.
Verbeterpunt is dat er wat onderdelen misten. Tevens vielen de overgordijnen tegen in afwerking en kwaliteit (House of happiness reflex).

Jeroen Slagter

Goede communicatie en service. Producten ook top!

Jan Keuning

We werden plezierig geholpen bij de aanschaf van een zonnescherm

Verkoopster gaf van verscheidene zonneschermen de mogelijkheden aan om tot een goede keuze te komen

Jeroen

Raamdecoratie besteld

Klantvriendelijk, goed bereikbaar, denkt mee en doet wat het belooft!

Sam Geensen

1e bestelling alles mooi op de juiste maat.
2e bestelling beide plissé’s eigenlijk iets te kort. Maar bij iets naar beneden trekken tijdens sluiten lukt dit ‘net’

marc

Zeer goed

antwoorden op vragen

G. Versluis

Heel net correct bedrijf. Vragen direct beantwoord, goede kwaliteit. Meerdere bestellingen gedaan bij dit bedrijf en altijd alles perfect verlopen.

Bestellingen worden geleverd door eigen bedrijf dus zorgvuldig.

Johan Schut

Ik had 4 solar rolluiken besteld, en die zijn netjes op tijd geleverd zo als afgesproken. Helaas zat er geen handleiding bij omdat ik ze zelf deed plaatsen. Nadat ik tel contact had opgenomen met... Ik had 4 solar rolluiken besteld, en die zijn netjes op tijd geleverd zo als afgesproken. Helaas zat er geen handleiding bij omdat ik ze zelf deed plaatsen. Nadat ik tel contact had opgenomen met Bram van solano wonen is de handleiding meteen opgestuurd.ik heb diversen keren de klantenservice aan de lijn gehad met vragen en waren zeer netjes en behulpzaam. Ik raad Solano wonen zeker bij vrienden aan.

Communicatie naar de klant toe is heel goed.