Gerben Lugt, Van Der

Slimme indeling

Personeel beter beschikbaar. Iets meer personeel dat je je eigen verkoper kan spreken. Maar dat is vooral in het begin belangrijk. Later kan je wel door een ander geholpen worden

Rick Kwinkelenberg

Prijs/kwaliteit, service , denken mee. Klant is koning

weinig

Richard Beezhold

Klantvriendelijk

De Boer

De tijd die wij er voor kregen

is nog niet afgewerkt

michel bloch

Alles

Jet

Reddy keukens heeft voor ons een prachtige en originele keuken ontworpen en geplaatst. Ze hebben goed naar onze wensen geluisterd en een schitterend passend ontwerp gemaakt. Nu de keuken klaar is... Reddy keukens heeft voor ons een prachtige en originele keuken ontworpen en geplaatst. Ze hebben goed naar onze wensen geluisterd en een schitterend passend ontwerp gemaakt. Nu de keuken klaar is zijn we trots en blij met onze keuze!

We kunnen niks bedenken!

René & Sylvia Janse

Zeer goed meedenken,prettig en deskundig advies,
goede kwaliteit voor scherpe prijs.

zou het niet weten.

Snippe

Het meedenken met de klant

Eigenlijk geen

S.Merk & S.Buker

Advies werd door visuele toelichting inzichtelijk gemaakt. Er werd alle tijd genomen om onduidelijkheden of onzekerheden weg te nemen.

Een CRM systeem kan helpen in de fijn afstemming tussen de diverse partijen die betrokken zijn bij de verschillende processen van het verkoopgesprek tot aan de aftersale van de keuken.
*Wacht...
*Wacht nog wel op de beloofde pannenset / Mixer*

fam. Venema

Goed advies, proberen mee te denken, alles wordt goed opgelost, ook wanneer er iets mis gaat.