Arno Worsteling

Duidelijk advies, niet echt gericht op willen scoren.

Na installatie even een contactmoment hoe alles is verlopen.

R de Boer

Prettig en kundig advies

Misschien dat after sales nog toegevoegde waarde heeft.

Bohte

Goed en eerlijk advies. Nette prijzen en geen onduidelijkheden.

Van dijk

Niet opdringerig.

F. H. L. van Gerwen

Ruim de tijd genomen voor uitleg enoverleg.

Betere zichtbaarheid vanaf de straat.

Anoesjka van der Molen

Nam rustig de tijd was niet opdringerig en legde alles goed uit.

Meer verschillende en meer aangekledere opstellingen laten zien en wellicht ook de mogelijkheid dat er soorten tegels voor bij de keukens zijn.

van der Does

We vonden het fijn dat er goed werd meegedacht met ons. Er is zoveel keus en dat is prettig om daarin begeleid te worden.
De installateur is ook heel servicegericht en bereid om extra dingen...
De installateur is ook heel servicegericht en bereid om extra dingen te doen.

Op de achterwand van één van de hangkasten zit een vlek. Waarschijnlijk komt dat van een aangebroken reep chocolade, maar dat zou toch niet moeten kunnen? En misschien is het een idee is om iedere... Op de achterwand van één van de hangkasten zit een vlek. Waarschijnlijk komt dat van een aangebroken reep chocolade, maar dat zou toch niet moeten kunnen? En misschien is het een idee is om iedere klant een eigen account te geven (Mijn Reddy-keuken oid) en af te spreken dat alle communicatie via dat account verloopt. Dan heb je alles bij elkaar: contact geg., offerte, berichten, leuke aanbiedingen, etc. En dan kan de klant ook checken of een wijziging goed is aangepast in de offerte. Kijk bijv. op Home away.

C. Vonk

Luistert naar klant, geeft opties

aftersales kan net dat beetje extra klantvriendelijkheid en service brengen

MarceLLen Keukenmontage

De mensen luisteren goed naar je wensen

Omschrijving in de offerte uitgebreider

Linda stefels

Sjoerd is heel klantgericht: luistert goed, verwerkt dit in schets, en geeft meteen inzicht in het financiële plaatje.

mss iets meer uitleg over apparatuur