M. Portier

Luisteren naar de wensen, en deze zo goed mogelijk realiseren.

N.v.t.

L. de Waal

Professioneel, goed meedenkend, zeer vriendelijk en rustig de tijd gekregen om na te denken

Geen, zo door blijven gaan!

Wisse

Mee denken met de mogelijkheden in de bestaande ruimte. En mee denken in be besparende oplossingen zonder consessies te doen in uiterlijk of kwaliteit.

Wij hebben de de communicatie en het werk van het bedrijf wat de keuken heeft geplaatst als zeer onprettig ervaren. Wat haaks staat op hoe reddy keuken werkt.

Vincent Moné

Een bedrijf die mee denkt met de ruimtes die je beschikbaar hebt.
Je merkt de ervaring die ze hebben hierin, ze denken niet in problemen maar wel in oplossingen.

Misschien toch iets meer inhoud geven betreft de apparatuur.
Misschien toch iets meer inhoud geven betreft de apparatuur.
Wij hebben nu een combi-oven erbij besteld, echter is de grillplaat niet verstelbaar. wij gingen er eigenlijk vanuit dat dit wel het geval zou zijn.

Timmermans

Vriendelijke medewerkers, ruim assortiment opstelling.

Gelijk bij afvalbakken systeem extra deksels meeleveren. Aangezien er maar een standaard bij zit.

Esther van den Bos

Luisterend oor, meedenken, fijne mensen

Marieke Verheyen

Het ontwerp is geweldig, zelf aangegeven welke kleuren en apparatuur, daar is een modern ontwerp uitgekomen

Tip, iets vrouwelijker en praktischer denken

Doedens

Vriendelijk, geen gepush, rustig de tijd gekregen om na te denken, snelle levering.

Nvt

De jong

Er word de tijd voor je genomen.

Bij afleveren niet alles in één keer geleverd .
Ze hebben 3 keer moeten rijden.
Had beter gekunt.

Ruisbroek