Luisterend oor maar ook adviseren waar ons idee beter kan.

Goed advies

niet

Pim

Flexibel, professioneel, aardig vent en lekkere koffie.

Nauwelijks

Vd Brink

Probeert echt met de klant mee te denken

Misschien dat ik over een paar jaar verbeter punten heb, nu nog niet

Goede uitleg, en vakkundig geinstaleerd

geen. alles was goed geregeld

Monique van Gent / Vitaal Water Almere

Waar onze verschillende voorkeuren - landelijk en strak - samen moesten komen troffen wij Sjoerd die met ons op pad ging om 'out of the box' te zoeken en hielp onze creatieve ideeën waar te maken.... Waar onze verschillende voorkeuren - landelijk en strak - samen moesten komen troffen wij Sjoerd die met ons op pad ging om 'out of the box' te zoeken en hielp onze creatieve ideeën waar te maken. Geduldig, vriendelijk, ervaren, meedenkend en met belangstelling voor ons verhaal, voor, tijdens en ook ná de plaatsing van de keuken om nog verder de puntjes op de i te zetten. Aangezien er ook een Kangen Water ionisatiesysteem in onze keuken geplaatst moest worden en we op ons vakgebied een aantal niet-standaard eisen hadden, bleven we steeds verder bijschaven en perfectioneren. Sjoerd heeft dat super gedaan en ons ook de ruimte en tijd gegeven waar we dat nodig hadden.
Het brede assortiment bood ons de gelegenheid daadwerkelijk een compromis te vinden tussen onze verschillende smaken evenals onze voorkeur voor milieuvriendelijke materialen en stijl/comfort van de keuken.
We zijn ook enorm tevreden over alle AEG apparatuur die we op advies van Sjoerd gekozen hebben en de combistoomoven - inclusief workshop - heeft ons een verrassend nieuw avontuur bezorgd waarmee koken pas écht leuk is geworden! :-D
We hebben heel veel keukenzaken bezocht, maar híer kwamen al onze wensen pas samen.

Ik heb best in spanning gezeten over hoe de keuken er daadwerkelijk uit zou gaan zien maar ik kan een A4 tje vullen met mijn blijdschap over onze keuken en er is niet één puntje dat ik anders zou... Ik heb best in spanning gezeten over hoe de keuken er daadwerkelijk uit zou gaan zien maar ik kan een A4 tje vullen met mijn blijdschap over onze keuken en er is niet één puntje dat ik anders zou hebben gedaan. Ik ben mn. super blij met de speciale voorraadkast met automatisch uitschuivende/ gesplitste manden, die het inrichten en het gebruik zó handig maken dat ik me net een kind in een speelgoedwinkel voel. Mijn enige tip zou zijn om DIE zeker in de showroom te plaatsen!

van Rijn

De verkoper nam goed de tijd om alles goed door te praten.

NIEUW BEDRIJf ,IK RAAD AAN OM MEER TE ADVERTEREN IN LELYSTAD b.v omroep flevoland

Fam. Wageman

Sjoerd heeft ons perfect geholpen. Een mooie keuken voor ons ontworpen.

Nee

Fam Stoelinga

Er werd alle tijd voor ons genomen

Yvonne

Prettige en deskundig advies