Luuk Andringa

Heel prettig geholpen, mooie keuken tegen een redelijke prijs.

Klantvriendelijk

Er moesten een aantal kleine puntjes, na plaatsing ,aangepast worden. Nu acht weken later nog niet opgelost. Dat is echt niet goed, dat moet zeker sneller.

Hans Buitelaar

Positief gevoel hetgeen na plaatsing volledig uitkwam

verkoper nam alle tijd en kwam met voorstellen ter verbetering van gebruiksgemak en doeltreffendheid

De keukenbouwer in onze woning was wat slordig; gooide het verplichte rooster onder de ijskast ipv. van het in de plint te monteren. Rooster lag verstopt in de lose ruimte. Tevens werd de vloer en... De keukenbouwer in onze woning was wat slordig; gooide het verplichte rooster onder de ijskast ipv. van het in de plint te monteren. Rooster lag verstopt in de lose ruimte. Tevens werd de vloer en een muur beschadigd zonder dit te melden.

Hoedemaker

Hele prettige ervaring, kan het iedereen aanraden.

Meedenken om tot bepaalde oplossingen te komen! Erg prettig!
Heel erg klantvriendelijk!
Komen afspraken na, vinden wij heel belangrijk!

Geen verbeterpunten

M

Goed geadviseerd voor de aanschaf van onze keuken.

Duidelijke en snelle communicatie
Goed mee denken
Goede kwaliteit en prijs

Bij het zelf plaatsen van de keuken zou een duidelijk stappenplan best handig zijn.

Josh Reijers

Geheel als bedrijf

Nauwkeurigheid bij het inmeten verbeteren

Geert Mout

Goede service, goede hulp en input en een heel mooie prijs

deskundig, ze nemen de tijd en je wordt niet gedwongen te tekenen

iets duidelijkere installatie beschrijving mag wel

Frank Eliens

Wij zijn zeer tevreden!

Zeer servicegericht, altijd snelle reacties op vragen, nooit te beroerd om een extra stap te zetten

nic van de hurk

Zeer goede ervaring

service

de opruiming. zaagsel lag op de hele oprit dus ook bij de buren.

Ronald

Top bedrijf met vakkundig en vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk
Passend advies met oor en oog voor persoonlijke wensen

Niet alles was even in het echt te zien in de showroom maar door het grote assortiment volkomen begrijpelijk

Altena

Zeer vriendelijk, open in communicatie, denken mee in concept van de klant, voelde ons welkom.

luistert, vraag door, vat samen en kijkt wat er binnen de wensen van de klant kan, denkt mee, laat zien, neemt de tijd om beeld van de klant te vertalen naar concreet concept voor de nieuwe keuken.

Niks, zeer klantgericht en - vriendelijk.
Niks, zeer klantgericht en - vriendelijk.
Wij zijn zeer tevreden vanaf 1e gesprek tot aan oplevering en de eindinspectie door de verkoper zelf. Olaf bedankt voor de goede service en het beantwoorden van onze vragen. Complimenten!