Richard Heskens

Uitstekend na wat haperingen in het begin

Afspraken mbt terugbellen beter nakomen

Geen bedrijf

De winkel is goed, maar als je wat koopt wat niet op voorraad is, zijn ze niet eerlijk over de leverdatum.

Eerlijk zijn tegen de mensen die spullen bij Maron kopen.

Het mailtje van Maron als reactie op de vraag of de fauteuils op onze eigen aanhanger passen!

Vermelden dat magazijn 'gewoon' aan de achterkant van de zaak is.

Peter Sliepen

Deskundig geholpen en bestelling op tijd geleverd

Zorg dat berichten die jullie versturen niet in de Spam box verdwijnen

Heleen

Kauwgom kauwende dame achter de kassa. Niemand die kan helpen. Er wordt uiteindelijk omgeroepen dat we hulp nodig hebben, niemand komt. We gaan zelf maar weer op zoek naar iemand. Uiteindelijk... Kauwgom kauwende dame achter de kassa. Niemand die kan helpen. Er wordt uiteindelijk omgeroepen dat we hulp nodig hebben, niemand komt. We gaan zelf maar weer op zoek naar iemand. Uiteindelijk iemand gevonden. Ze kan de lamp die we graag willen niet van de wand halen want daar is een hoogwerker (?) en man voor nodig en tja die is er niet. Bijzonder. We zijn onverrichterzake weg gegaan en hebben de lampen online ergens anders besteld.

Grote winkel

Service en klantgerichtheid.

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Vervelend dat er op het moment van uw bezoek niemand beschikbaar was om u voort te helpen. In het weekend ontvangen wij veel bezoekers en doen wij onze uiterste best iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Spijtig om te lezen dat dit niet is gelukt.
Op zondag en maandag zit ons magazijn dicht en zijn er geen heftruckchauffeurs aanwezig om artikelen die erg hoog hangen voor u eraf te halen. Ondanks uw vervelende ervaring hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
Vriendelijke groet,

Heel goed

Gewoon zo door gaan

Schutte

Top service

Niet opdringerig in de winkel, en de mensen bij de afhaal zijn zeer behulpzaam.

Mulder Tiemessen

Professioneel deskundig vakkundig goed advies, klantvriendelijke mensen staan altijd met koffie / thee klaar. Ik zoek niet verder voel mij hier helemaal thuis.

Klantvriendelijk, deskundig en professioneel vakkundig.

Heb ik niet kunnen ontdekken, zij hebben mij uitstekend geholpen, ook al ging dit niet vanzelfsprekend, deze mensen hebben mij uitermate goed geholpen. Ben ongelooflijk blij dat deze mensen mij... Heb ik niet kunnen ontdekken, zij hebben mij uitstekend geholpen, ook al ging dit niet vanzelfsprekend, deze mensen hebben mij uitermate goed geholpen. Ben ongelooflijk blij dat deze mensen mij hebben geholpen. Toppers zijn het.