Maron meubels

Prima!

Goed advies qua model vd stoelen en bank en qua kleur, en soort stof. Wij zijn superblij met onze aankoop en genieten er elke dag van!

Anja

Leuke winkel met goede service

Goede uitleg en vlotte service

Maron in Terborg

Wij erg goed geholpen, met veel interesse en aandacht van de verkoopster.

Goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Y.Venneman

Fijne winkel en vriendelijk personeel!

We hadden een beschadiging aan het dressoir, na een paar foto's toegestuurd te hebben konden we het dressoir gelijk omruilen. Was geen enkel probleem. Top, wat service!

Geen.

Lichtenberg

Vriendelijke verkoper(s) en veel keuze.

Iets betere en diepgaandere uitleg over “garantie plan”.

M. Z.

assortiment breed en betaalbaar

Edwin van Zimmeren

Keurig, netjes, beleefd, bereidwillig

F.burrekers.

Heel positief. Echt een aanrader.

Klantvriendelijk.

Neervoort

In één woord geweldig! Mijn vriendin en ik hadden een viertal hanglampen op het oog, maar omdat het uitlopende collectie is en één niet meer voorradig was konden we het showmodel nemen echter was... In één woord geweldig! Mijn vriendin en ik hadden een viertal hanglampen op het oog, maar omdat het uitlopende collectie is en één niet meer voorradig was konden we het showmodel nemen echter was deze niet geheel naar wens. De verkoopster (Andrea) heeft toen twee dezelfde lampen van een ander filiaal over laten komen voor ons om te beoordelen zonder extra kosten. Heel fijn dat er zo meegedacht wordt! We zullen hier zeker vaker komen!

Deskundigheid van de verkopers, klantvriendelijkheid, meedenken met de klant, oplossingsgerichtheid, prijs en kwaliteit. Ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij het afhalen.