J. Assink

Fijn geholpen

Uitleg.

Wist niet dat je 3 inbouwapparaten hebt de garantie niet 5 maar 2jaar is. Je moet minimaal 4 inbouw apparaten hebben voor 5 jaar garantie. Wist ik niet.

G van de Werff

Al jaren klant tot volle tevredenheid

Marie

Was moeilijk om iemand te vinden die ons wilde helpen. Staat kaartje op product dat het direct leverbaard is terwijl het bijna 2 weken duurde voordat we het product konden ophalen. Het stond in... Was moeilijk om iemand te vinden die ons wilde helpen. Staat kaartje op product dat het direct leverbaard is terwijl het bijna 2 weken duurde voordat we het product konden ophalen. Het stond in Zutphen. Misleidend

Ruim assortiment

Snellere levering en vlottere afhandeling zou prettig zijn

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Vervelend om te lezen dat de aanwezige hulp niet binnen handbereik bleek te zijn en dat de informatie op de prijskaart niet correct was. Dit soort zaken worden uiteraard dagelijks bijgehouden maar het kan voorkomen dat door de grote vraag naar het artikel en ons ruime assortiment een artikel over het hoofd gezien word of we net naast grijpen.
De goede intentie om uit een ander voorraadmagazijn te snoepen zal in dit geval een langere levertijd hebben voorkomen.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Vriendelijke groet,
Maron meubels & keukens

Derksen

Prima!

Prijs + voorraad

H. Meijer

Positief!

Aardig, niet opdringerig personeel, aanwezig voor vragen en hulp indien nodig.

Informatie actualiseren! Vervelend als tot 3 x toe artikelen volgens het kaartje op voorraad is en dat toch niet zo blijkt te zijn!

Reactie Pronto Wonen Terborg:

Fijn dat u goed bent voort
geholpen en een prettige ervaring heeft gehad met de aanwezige hulp.
Vervelend dat de informatie op de prijskaart...
Fijn dat u goed bent voort
geholpen en een prettige ervaring heeft gehad met de aanwezige hulp.
Vervelend dat de informatie op de prijskaart niet klopte, dit soort zaken worden dagelijks bij ons gecorrigeerd. Door het grote assortiment kan een artikel over het hoofd gezien worden, maar dit is zeker niet de bedoeling.
Bedankt voor uw verbeterpunt, wij zullen dit intern zeker oppakken.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen!
Vriendelijke groet,
Maron meubels & keukens

jbt van balgooi

Goede sfeer

mooie meubelen voor een goede prijs

nvt

H.J. dunnewold

Goed geholpen door Jos

Goede uitleg

Zou toch fijn zijn als de meubels geplaats worden in de ruimte waar ze komen te staan.

F.burrekers.

Veel keuze assortiment,

Grote klant vriendelijkheid. Problemen worden gelijk opgelost.

Henk westendorp

Prima ervaring