Erwin Cornet

Uitermate slechte ervaring. De stalen van een tafel die ik wilde bestellen hadden verkeerde stickers met namen erop. Ik heb dit zelf vergeleken bij andere Pronto winkels, en meerdere malen gezegd... Uitermate slechte ervaring. De stalen van een tafel die ik wilde bestellen hadden verkeerde stickers met namen erop. Ik heb dit zelf vergeleken bij andere Pronto winkels, en meerdere malen gezegd tegen Pronto Naaldwijk dat hun stalen niet juist waren. Dit werd echter telkens tegen gesproken, waarna ik toch heb besteld, en 5 weken later, zoals vooraf verwacht en gezegd: kwam de verkeerde kleur/houtsoort binnen. Zelfs toen gaf deze winkel nog aan niks verkeerd te hebben gedaan. Nieuwe tafel zou worden besteld met spoed, echter heb ik hier weer 5 nieuwe weken op gewacht. Het enige dat er vervolgens is gedaan is mij een compensatiebon gegeven t.w.v. 20 euro, welke ik niet kon gebruiken voor het bedrag van de tafel. Zo'n slechte service nog nooit ergens anders meegemaakt. De jongedame welke mij echter bij mijn eerste bezoeken heeft geholpen (Kimberley) was wel vriendelijk en behulpzaam. Maar verder geen goed woord over voor deze vestiging.

Kimberley

Beter luisteren naar je klanten. Natuurlijk kan iedereen bepaalde dingen zeggen of denken, maar als er iemand voor je staat die in 4 verschillende vestigingen binnen is geweest, en je verteld dat... Beter luisteren naar je klanten. Natuurlijk kan iedereen bepaalde dingen zeggen of denken, maar als er iemand voor je staat die in 4 verschillende vestigingen binnen is geweest, en je verteld dat enkel in de Pronto Naaldwijk verkeerde namen op de stalen zitten van de tafel, dan zou ik toch beter luisteren naar deze klant. Uiteindelijk mag ook best excuus en een betere compensatie worden aangeboden, maar hiervan was bij de Pronto Naaldwijk geen enkele sprake.

Witkamp

Matig

Assortiment

Meer kennis en duidelijker uitlevering vertellen

Cj van gulik

Vakkundig geholpen

Service klantgericht

Afhaal/ bezorgen

Ernesto

Fijn geholpen meubels snel geleverd.

Voorraad

Hoge kosten voor transport als je op de eerste etage woont komt er snel 120 euro bij dat is erg veel geld voor een paar km.

Dreves

Eetkamerstoelen gekocht

Vriendelijk en fijn dat ze op voorraad waren

Personeel in de winkel, zaten allemaal bij de balie

M. Mulder

1e keer kijken en goed advies gekregen. De 2e keer (andere verkoopster) was minder. Te gehaast, niet duidelijk.

Assortiment

Deskundigheid en vriendelijkheid zou bij alle verkoopsters goed moeten zijn

Lisa

Advies en vriendelijkheid

Levertijden kloppen niet

Wijnands

Keuze

Sneller reageren op reparatieverzoek mail

Mevr v Hulst

Pronto Naaldwijk

Weet niet

Betere voorlichting geven

De ruit

Goed, probleem oplossend en klant vriendelijk

Oplossen van problemen, en klanten een fijn gevoel geven

Uitleveren