Erwin Cornet

Uitermate slechte ervaring. De stalen van een tafel die ik wilde bestellen hadden verkeerde stickers met namen erop. Ik heb dit zelf vergeleken bij andere Pronto winkels, en meerdere malen gezegd tegen Pronto Naaldwijk dat hun stalen niet juist waren. Dit werd echter telkens tegen gesproken, waarna ik toch heb besteld, en 5 weken later, zoals vooraf verwacht en gezegd: kwam de verkeerde kleur/houtsoort binnen. Zelfs toen gaf deze winkel nog aan niks verkeerd te hebben gedaan. Nieuwe tafel zou worden besteld met spoed, echter heb ik hier weer 5 nieuwe weken op gewacht. Het enige dat er vervolgens is gedaan is mij een compensatiebon gegeven t.w.v. 20 euro, welke ik niet kon gebruiken voor het bedrag van de tafel. Zo'n slechte service nog nooit ergens anders meegemaakt. De jongedame welke mij echter bij mijn eerste bezoeken heeft geholpen (Kimberley) was wel vriendelijk en behulpzaam. Maar verder geen goed woord over voor deze vestiging.

Kimberley

Beter luisteren naar je klanten. Natuurlijk kan iedereen bepaalde dingen zeggen of denken, maar als er iemand voor je staat die in 4 verschillende vestigingen binnen is geweest, en je verteld dat enkel in de Pronto Naaldwijk verkeerde namen op de stalen zitten van de tafel, dan zou ik toch beter luisteren naar deze klant. Uiteindelijk mag ook best excuus en een betere compensatie worden aangeboden, maar hiervan was bij de Pronto Naaldwijk geen enkele sprake.

Score voor Pronto Wonen Naaldwijk: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee