Lies vanden Boomen

Goed advies

Aardig personeel

Zo doorgaan

“Kom werken in het leukste team van Helmond” staat groot op de balie terwijl één van de collega’s aan de kassa wordt afgesnauwd door haar collega.
Bij het ophalen van de stoel zijn mond neus...
Bij het ophalen van de stoel zijn mond neus maskers veranderd in kin maskers. Wordt ik met een zucht te woord gestaan en als blijkt dat ik de stoel al heb betaald krijg ik de opmerking “dat had u eerder kunnen zeggen dat had het me werk gescheeld”.

Vervolgens naar het magazijn. De winkelmedewerkers staan achter de winkel te roken en kijken me aan of ik ze betrap. Ik moet aanbellen. Krijg de deur bijna in m’n gezicht en de order wordt uit m’n handen gegrist en de deur slaat dicht. Een roldeur opent aan de zijkant. De stoel wordt vakkundig in de auto gezet. Geen woord wordt er gesproken. De man loopt naar binnen en laat zijn roldeuren zakken.

Kom werken in het leukste team. Eerder het meest chagrijnige team.

Leuke winkel

Iets meer vriendelijkheid naar elkaar en klanten.
Hou je aub aan de Corona regels en draag mond-neus maskers over je neus en mond!!!

Farah

Goed, ik heb mijn bank hier gekocht ben juist geholpen door de medewerkers

Verkopen

De opties die je hebt benoemen

Barbara

Met het uitzoeken van de bank geweldig goed geholpen alle tijd ervoor dus echt geweldig hoe die meneer ons geholpen heeft.

Voor het uitzoeken van de bank echt chapeau.

Echter daarna wilde ik een tafeltje voor erbij er zaten 6 medewerkers aan een tafel op hun telefoon te fieperen, niemand stond op om te helpen niet echt klantvriendelijk, ik heb zelf het tafeltje... Echter daarna wilde ik een tafeltje voor erbij er zaten 6 medewerkers aan een tafel op hun telefoon te fieperen, niemand stond op om te helpen niet echt klantvriendelijk, ik heb zelf het tafeltje moeten zoeken en mee naar beneden moeten sjouwen.echt slecht, ook met het huren van de bus en het klaarmaken van de bank erg onvriendelijk geholpen door de magazijn medewerker!

Franca Mulkens

Zeer Positief en heel toegangelijk

Vreindelijk personeel goed advies

pronto

Heel erg goed verstand van zaken

goede service

niets op aan te merken

Hannelore Abels

We hebben al veel meubels bij Pronto Helmond gekocht en elke keer zeer tevreden! Zelfs nu we ontzettend lang op onze nieuwe tafel moeten wachten, hebben ze een leen-tafel gebracht. Dat is echt top... We hebben al veel meubels bij Pronto Helmond gekocht en elke keer zeer tevreden! Zelfs nu we ontzettend lang op onze nieuwe tafel moeten wachten, hebben ze een leen-tafel gebracht. Dat is echt top service

Leuk combineren met alle spullen en dat laten ze dan zien. Dat is voor mij handig

Op dit moment zeker niet

Debbie Coolen

Prettig en ongedwongen

Vriendelijkheid

Nvt

Manders

Goede medewerkers die weten waar ze over praten

helemaal van deze tijd

geen idee

Bartels

Goede ervaring gastvrij klantvriendelijk Gezellig

Goede adviezen ruim assortiment gezellig

Gewoon zo doorgaan⭐⭐⭐⭐