jan

Kennes van en zeer behulpzaam

heel klantvriendelijk.

Beste Jan,
Wat fijn om te lezen dat wij u goed geholpen hebben.
Heel veel plezier met uw nieuwe lamp.

John

Zeer goed

Beste John
Bedankt voor de review, tot de volgende keer.

Imke

Prettig!

Hey Imke,
Wat leuk om te lezen.
Hopelijk tot de volgende keer.

Pronto Helmond

De aanwezige voorraad is administratief een rommeltje. Afspraken worden niet nagekomen. Ik wacht nog altijd of een kast vanuit een ander filiaal geleverd kan worden. Ze zouden maandags bellen. Het... De aanwezige voorraad is administratief een rommeltje. Afspraken worden niet nagekomen. Ik wacht nog altijd of een kast vanuit een ander filiaal geleverd kan worden. Ze zouden maandags bellen. Het is inmiddels een week later. De aanwezigheid zoals op de kaartjes aan de meubels klopte niet, erg frustrerend als je hoopt iets uit te zoeken en meteen mee te nemen.

Transporter beschikbaar voor bezorging

Administratieve voorraad beter op orde maken

Beste familie Verbakel,
Vervelend om te lezen dat uw ervaring niet geheel positief is. Wij willen u wel bedanken voor uw feedback, wij zullen dit intern in onze organisatie bespreken.
Met...
Beste familie Verbakel,
Team Pronto Wonen Helmond

Amber

Onprofessioneel

Nette mooie winkel

Personeel dat aandacht heeft voor de klant inplaats van alleen maar met collega’s te kletsen

N

Slechte kwaliteit

Wanneer een artikel niet goed is, dit echt oplossen en niet met een stift proberen weg te werken

W. Vriens

Super!!

Supergoed geholpen door Rob, mooie 3D tekening gemaakt. Met mooie spullen en kennis van zaken

Stock

Uitstekend geholpen. Nemen alle tijd om samen jou een goede keuze te maken.

Personeel denkt goed met je mee om tot een goede keuze te komen.

Levertijden zijn erg lang.

Margtiet

Teleurgesteld

Vriendelijke man die ons hielp de keuzes te maken

Betere informatie mbt levertijd

Beste Margriet,
Beste Margriet,
Bedankt voor uw reactie en beoordeling van Pronto Wonen Helmond. Het spijt ons te lezen dat u geen goede ervaring heeft m.b.t. het informeren van levertijden. Wij proberen onze levertijden altijd zo goed als zorgvuldig met onze klanten te communiceren. Helaas kunnen de levertijden door de onvoorziene omstandigheden in de wereld een langere levertijd tot gevolg hebben als in eerste instantie met u is gecommuniceerd. Wij vinden het dan ook erg vervelend wanneer een vertraging in de levertijd moet worden doorgegeven.
Wij hopen u spoedig te kunnen berichten wanneer uw bestelde order volledig bij ons binnen is gekomen en u alsnog een positieve ervaring met onze winkel zult hebben.
Pronto Wonen Helmond

Willem Pronk

We hadden een meer dan uitstekende adviseur in de winkel. Rob heeft ons zeer goed geholpen en ook met kleuren geadviseerd.

Verkoper Rob