ben van kol

Hele fijne ruime winkel

goed overzicht

Bert en Elly

Zeer vriendelijk personeel

zeer klant vriendelojk personeel, afspraken worden nagekomen,

Dat er iemand in magazijn is als je de bus terug komt brengen, of een bel maken

Wil

Goed behulpzaam

Makkelijk bereikbaar

Jammer dat onze serie (3jaar geleden asngeschaft) niet meer leverbaar is.
Veel gebeld en gemaild hierover maar jwam niet verder.

A. van den Berkmortel Deurne.

Vriendelijk behulpzaam en goede service

Vriendelijk behulpzaam en goede service . Personeel is zeer vriendelijk en gezellig

Houen zo !

Geven

Mooie meubels gekocht, maar erg onvriendelijke medewerkers. Bij het ophalen droegen ze geen mondmaskers in de winkel en ze reageerden erg chagrijnig toen daar een opmerking over gemaakt werd door... Mooie meubels gekocht, maar erg onvriendelijke medewerkers. Bij het ophalen droegen ze geen mondmaskers in de winkel en ze reageerden erg chagrijnig toen daar een opmerking over gemaakt werd door ons. We hebben de bus geleend en werden al een kwartier voordat we terug moesten zijn gebeld waar we bleven. Dit telefoontje konden we niet opnemen, maar er werd per ongeluk een voicemail ingesproken waarbij erg denigrerend over ons gesproken werd. Uiteindelijk bij terugkomst was er niemand om de sleutel in ontvangst te nemen en reageerde niemand op de bel. We zijn zelf naar binnen gelopen waar geen woord tegen ons werd gezegd (medewerkster Patricia), maar gelukkig kon er nog net een telefoontje naar het magazijn vanaf wat deed overkomen alsof wij verzonnen hadden dat er niemand was. Net of wij het leuk vonden om extra lang bij deze onvriendelijke mensen te zijn. Erg slechte ervaring gehad, zal hier niet snel terugkomen.

Mooie meubels

Ga vriendelijker met je klanten om, dan komen ze misschien nog ooit terug

Jacqueline Aarts

Ik ben heel fijn geholpen in de winkel. Bij het uitpakken en plaatsen van de elektrische relaxfauteuil bleek dat een kabeltje niet in de doos aanwezig was. Na telefonisch contact kon ik meteen de... Ik ben heel fijn geholpen in de winkel. Bij het uitpakken en plaatsen van de elektrische relaxfauteuil bleek dat een kabeltje niet in de doos aanwezig was. Na telefonisch contact kon ik meteen de benodigde kabel ophalen in de winkel, zelfs op zondag! Hier was ik ontzettend blij mee!

xx

xx

L Goumans

Bij binnenkomst gezellig huiselijk.

Diversiteit

Ik zou het niet kunnen zeggen

Mieke vanbree

Zeer nette winkel

Vriendelijk personeel

De spulletjes af en toe anders zetten

Frank Veekens

Goed geholpen

Advies

Daniël Moors

Goede service, prima personeel

Lenen van een bus om je meubels te vervoeren