Zelf artikelen uitgezocht in de winkel. Vervolgens weinig tot geen hulp bij het specifiek uitzoeken van stoffen ed. Kon geen kopje koffie vanaf.
Klant vriendelijkheid was helaas ver te zoeken.

Niet naar deze winkel gaan met de gedachte dat de service goed zal zijn. Producten en winkel indeling zijn verder wel goed in orde.

Prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijkheid personeel
Service

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden van uw bezoek aan onze winkel. In onze winkel kunt u gratis koffie krijgen bij onze koffiebar.
Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan. Uw opmerkingen gaan wij verder bespreken binnen het verkoopteam om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
J. Kloosterhuis
(verkoopleider)

Score voor Pronto Wonen Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Dressoirkast & bankje bij eettafel