2 fijne banken.

Zo op het eerste gezicht kwaliteitsbanken. We hebben de banken te kort om er zeker van te zijn dat het kwaliteit is.
Banken zitten heerlijk.

Impregneren minder duur maken. Wij kochten 2 al vrij dure banken. En kwam er nog een 3e van de aanschafprijs overheen voor impregneren en 5 jaar garantie.

B.Wierenga

Prima, goede service.

Behulpzaam, vriendelijk

Marco

Prima, niet bijzonder.

Niet specifiek, ook niet bijzonder onderscheidend. Gewoon netjes geholpen

De medewerker van de bezorging, de man met duidelijk de meeste ervaring heeft geluk gehad dat mijn vrouw alleen was. Ik had hem er uit gezet. Mijn vrouw is ronduit onbehoorlijk behandeld, om je voor... De medewerker van de bezorging, de man met duidelijk de meeste ervaring heeft geluk gehad dat mijn vrouw alleen was. Ik had hem er uit gezet. Mijn vrouw is ronduit onbehoorlijk behandeld, om je voor te schamen. grote mond, geen respect voor onze eigendommen en onvriendelijk.
Ben benieuwd naar de respons hierop. De lage score op klantvriendelijkheid staat in gern verhouding tot de vriendelijke medewerkers in de winkel. Dit slaat dus alleen op de bezorging

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer Marco,
Geachte heer Marco,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bedankt voor uw eerlijke reactie. Wij hebben uw melding besproken met de betreffende bezorgers. Naar de mening van onze bezorger heeft hij bij aankomst aan uw vrouw uitgelegd wat volgens hem de beste route en meest veilige manier van het bezorgen van uw aankoop naar en in uw huis zou zijn. Zij hadden niet de indruk dat hun uitleg (achteraf) door u als teleurstellend is ervaren. Voor deze omissie bieden zij en wij onze excuses aan.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
Stephan Kruit

A.H. Dalmolen

Onlangs hebben wij enkele meubels gekocht bij Pronto in Groningen , hierbij kregen wij goede adviezen en tips over de aangekochte artikelen , achteraf bleek dat wij ons hadden vergist een... Onlangs hebben wij enkele meubels gekocht bij Pronto in Groningen , hierbij kregen wij goede adviezen en tips over de aangekochte artikelen , achteraf bleek dat wij ons hadden vergist een tv-dressoir , ondanks dat dit artikel al in het magazijn stond voor ons was het nog mogelijk om dit om te ruilen voor een andere , iets waar wij heel erg blij mee waren ... super service van Pronto Groningen

Een vooraf door ons verkeerd besteld artikel konden wij moeiteloos omruilen voor een andere ... ondanks dat deze al was gestuurd naar het magazijn ... absoluut een STERK PUNT .... SUPER !!!

Eigenlijks niets ... ga zo door ... voorlopig hebben wij niets meer nodig maar Pronto zal absoluut een favoriete winkel blijven

Zeer positieve ervaringen met dit bedrijf! Wij zijn voorzien van deskundig advies op een klantvriendelijke manier.

Kennis van zaken en zeer klantvriendelijk.

Klaas Jan Stol

Duidelijke uitleg en begeleiding bij de aankoop

Opvallend was de uitstekende ontvangst bij het zelf ophalen van de meubels. de begeleiding daar ter plekke en de opvallend sterke service die mij hier geboden werd.

Eetkamerstoelen gekocht en na aankoop bleken deze niet onder onze tafel te passen. Omruilen was geen probleem!

Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fred

Leuke collectie voor een schappelijke prijs. Fijn geholpen

Goede service . leuke producten, goede communicatie

E Bos

Geweldig. Mooie zaak en overzichtelijk.

Mooie showroom en vriendelijk, behulpzaam personeel.

We belde op omdat we stoelen hadddn gezien op de site. De vrouw aan de telefoon was onwijs rustig en lief en hielp ons de stoelen te bestellen. Eenmaal binnen kregen wij netjes een mail dat ze... We belde op omdat we stoelen hadddn gezien op de site. De vrouw aan de telefoon was onwijs rustig en lief en hielp ons de stoelen te bestellen. Eenmaal binnen kregen wij netjes een mail dat ze binnen waren. Na enkele dagen heen gegaan en heel lief en vrolijk geholpen door een man in het distributiecentrum. Even helpen met de stoelen in de auto en daarbij het gevoel geven dat je niet snel weer weg moet. Al met al topservice!

Communicatie en vriendelijk

Meer producten op vooraad hebben, dit zorgt ervoor dat klanten minder lang hoeven te wachten.