Marco

Prima, niet bijzonder.

Niet specifiek, ook niet bijzonder onderscheidend. Gewoon netjes geholpen

De medewerker van de bezorging, de man met duidelijk de meeste ervaring heeft geluk gehad dat mijn vrouw alleen was. Ik had hem er uit gezet. Mijn vrouw is ronduit onbehoorlijk behandeld, om je voor te schamen. grote mond, geen respect voor onze eigendommen en onvriendelijk.
Ben benieuwd naar de respons hierop. De lage score op klantvriendelijkheid staat in gern verhouding tot de vriendelijke medewerkers in de winkel. Dit slaat dus alleen op de bezorging

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer Marco,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Bedankt voor uw eerlijke reactie. Wij hebben uw melding besproken met de betreffende bezorgers. Naar de mening van onze bezorger heeft hij bij aankomst aan uw vrouw uitgelegd wat volgens hem de beste route en meest veilige manier van het bezorgen van uw aankoop naar en in uw huis zou zijn. Zij hadden niet de indruk dat hun uitleg (achteraf) door u als teleurstellend is ervaren. Voor deze omissie bieden zij en wij onze excuses aan.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
Stephan Kruit

Score voor Pronto Wonen Groningen: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Bank