Plassaer

Heel goed.

Vriendelijkheid

Nee

J. Mujakovic

Een aantal medewerkers vond ik erg kortaf en afstandelijk; niet erg aantrekkelijk als klant.
Het is dat ik bij Pronto als enige een betaalbare bank zag die ik al heel lang wilde - anders was ik vertrokken.

Mooie bank en levering op tijd.

Vriendelijkheid medewerkers.

Het lenen van de aanhanger/bus is beperkt. Dat moet beter.

j boiten

Prima kwaliteit

eigenlijk niet

heb eigenlijk geen verbeterpunten

Chanthal Tulp

Deskundige medewerkers, alles is mogelijk.

Goede hulp, veel keuze

Personeel was erg druk en onvindbaar om een bestelling te plaatsen

Mooie winkel, prettig ingericht en uitstekend geholpen door personeel.

Prachtige spullen voor een mooie prijs.

Nee

Joling

Bank gekocht. Fijn zitconform. Echter na een paar weken kussens al rafelen. Dat is wel ontzettend snel.

Modern spul

Reactie Pronto Wonen Groningen:

Geachte heer Joling,
Geachte heer Joling,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Pronto Wonen Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Vervelend om te lezen dat, ondanks het fijne zitcomfort, de kussens al beginnen te rafelen. Wij hebben u reeds een e-mail gestuurd met uitleg hoe u dit kunt melden als service melding.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PRONTO WONEN GRONINGEN
Stephan Kruit

Klantvriendelijk en mooi assortiment van goede kwaliteit.

Roel de Vries

Er was een verkeerd product (tafel) geleverd. Toen wij dit doorgaven werd het probleem binnen een week opgelost met een excuusbriefje van de betrokken verkoopster, heel netjes.

De snelheid om het probleem op te lossen

Blijf scherp, dat voorkomt van beide kanten ergernis

Prettige medewerkers, die alle tijd voor je hebben.