Ouwerkerk

Prima geholpen en afhaalservice is ook goed.

Hardy Altena

De verkoopervaring was erg goed, leuke verkoopmedewerkers in de showroom en goed advies. Helaas was het afhaalmoment minder prettig en daar wil ik toch graag een en ander over toelichten. We hadden... De verkoopervaring was erg goed, leuke verkoopmedewerkers in de showroom en goed advies. Helaas was het afhaalmoment minder prettig en daar wil ik toch graag een en ander over toelichten. We hadden een afhaalmoment afgesproken met daarbij een reservering voor de bus (fijn dat dit kan!). We waren echter 10 minuten te laat op de afgesproken plek wat natuurlijk niet netjes is want afspraak is afspraak. Helaas waren het echter vervelende privé omstandigheden die ons hiertoe dwongen wat we ook bij de medewerker aangaven. Hij vond het echter nodig om erg aanvallend tegen ons te communiceren en hij kwam heel boos over dat wij te laat waren en dat we het niet zouden redden om op tijd terug te zijn voor de volgende klant die de bus zou meenemen. Was het alleen niet beter geweest als we wat meer tijd hadden gekregen om heen en weer naar Oosterbeek te rijden dan 1,5 uur? Want uiteindelijk kregen we tot 12 uur de tijd (een halfuur extra, dat was wel fijn dat hij dat kon regelen) maar alsnog was het toen in ruim 1,5 uur erg haasten en moesten we de bank op de oprit laten staan. Gelukkig was het goed weer maar in de regen hadden we dit erg zonde gevonden. We hebben hier nog een nare nasmaak van maar desalniettemin zijn we blij met de gekochte bank. Ik heb nog veel meer meubels in opslag bij jullie/in bestelling staan voor de oplevering van mijn eigen nieuwe huis en ik hoop dat de medewerker dan een betere bui heeft. Ik wil helemaal niet vervelend doen of de lastige klant uithangen maar ik heb zelf ook een servicegericht beroep en zoals we toegesproken werden kon echt niet!

Reactie Pronto Wonen Apeldoorn:

Beste Hardy Altena,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.
Vervelend te horen dat uw ervaring bij ons afhaaldepot niet naar verwachting was.
Ik kan het niet voor u verklaren...
Beste Hardy Altena,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.
Ik kan het niet voor u verklaren waarom mijn collega zo boos op u over kwam.
De enige reden die ik kan bedenken is een hele drukke ochtend, aangezien al onze afspraken zijn gemaakt op een bepaald tijdstip, zeker op zaterdag.
Neemt niet weg dat we dit een volgende keer graag op een goede manier willen doen!
Daarnaast wil ik benadrukken dat het lenen van de bus is een service die we geheel gratis aanbieden.
Om deze beschikbaar te houden voor zoveel mogelijk klanten plannen we de leenbus in tijdsblokken van 1,5 uur.
Dat is ook de reden dat een leenbus op een afgesproken tijd weer terug dient te zijn, zodat de volgende klant de bus mee kan nemen.
Aangezien de reistijd ca. 80 minuten is (heen en terug) is het naar ons idee net haalbaar om de bank naar binnen te tillen en de bus weer af te leveren.
Gelukkig viel er nog iets te schuiven zodat u nog een half uur extra kreeg.
Qua planning en service kunnen we altijd leren en verbeteren, dus zijn we blij dat u met ons meedenkt.
We wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!!
Team Pronto Wonen Apeldoorn

Wegink

Prima geholpen

Erik en Ilonka de Vries

Prima service en vriendelijke mensen

Merle

Goede uitleg over de tafel die ik gekocht heb. Erg snelle levering.
Kon kosteloos een busje lenen om De tafel te halen. Vriendelijk personeel.

Reactie Pronto Wonen Apeldoorn:

Beste Merle,
Wat een positieve reactie!!
We leren graag van onze 'foutjes', maar een schouderklopje is ook wel eens fijn.
Graag tot snel!
Team Pronto...
Beste Merle,
Wat een positieve reactie!!
Graag tot snel!
Team Pronto Wonen Apeldoorn

De Groot Wonen

Een prima bedrijf.g

Prettig, professioneel, duidelijke afspraken. Netjes nagekomen