J.L. van Ginkel

Goede ervaring, levering op tijd, goed geholpen door de verkoper

Joyce

Prima, had alleen betere aflever service verwacht. Moet tekenen voor goede aflevering, maar ik kan ingepakte producten niet checken op plekken ect. En we moeten nu terug naar winkel omdat de poten... Prima, had alleen betere aflever service verwacht. Moet tekenen voor goede aflevering, maar ik kan ingepakte producten niet checken op plekken ect. En we moeten nu terug naar winkel omdat de poten van de bank niet goed zijn.

Beste Joyce,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.
Wij zijn altijd benieuwd naar feedback van onze klanten om te verbeteren waar mogelijk.
Zoals je weet is Pronto Wonen een...
Beste Joyce,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review.
Zoals je weet is Pronto Wonen een afhaalformule en is het bezorgen van meubelen een extra service. Daarvoor brengen we alle meubels in de ruimte waar jij ze wil hebben. Zoals met u besproken tijdens de verkoop is deze service exclusief uitpakken, monteren en afval meenemen. Wij vinden het echter wel belangrijk dat er getekend wordt voor goede ontvangst. Dit heeft geen betrekking op schade aan de meubelen of missende onderdelen. U kunt dit nou eenmaal niet zien door de verpakking.
Als vervolgens bij het uitpakken een meubel beschadigd blijkt te zijn of er missen onderdelen, dan zullen we er alles aan doen dit zo spoedig mogelijk te beoordelen en op te lossen. Dit wordt verzorgd door onze professionele service-afdeling. Bezorgers die onderweg zijn zouden dit ook niet ter plaatse voor u kunnen oplossen.
Ik ga er vanuit dat uw service-aanvraag in behandeling is en dat u desondanks met veel plezier van uw meubels kunt genieten.

De boer

Goede service en vriendelijk geholpen

Geachte heer/mevrouw De Boer,
Wat fijn om te horen!
Graag tot een volgende keer.

Henk

Mooie winkel met veel aanbod. Jammer Dat ik moest navragen of mijn bestelling al binnen was en dat deze al (even) in het magazijn klaar stond.

Beste Henk,
Hartelijk dank voor uw review.
We proberen onze communicatie naar u als klant altijd te verbeteren.
Zo werken we tegenwoordig heel veel digitaal, waarbij u zoveel mogelijk...
Beste Henk,
Hartelijk dank voor uw review.
We proberen onze communicatie naar u als klant altijd te verbeteren.
Zo werken we tegenwoordig heel veel digitaal, waarbij u zoveel mogelijk automatisch berichten ontvangt over uw ordergegevens, actuele levertijden, goederen binnen berichten, etc.
De spreekwoordelijke kinderziekjes willen we er dan ook zo snel mogelijk uit hebben, waardoor uw situatie zich niet meer kan voordoen.
Nogmaals dank voor het melden en we zullen hierin alleen maar beter worden!

L

Leuke producten. Vriendelijk personeel

vd Broek

Vriendelijk en erg behulpzaam

lia

Fijn klant vriendelijk bedrijf, met mooie spullen!

Hennink

Prima ervaring!

Ter Hove

Goed gehopen en goed ontvanst