D von Pickartz

Vriendelijk personeel, neemt de tijd voor je, geen sales op basis van provisie

H van der toorn

Producten vaak in voorraad en super snel af te halen.

C

Excellent service and product

Ilse

Netjes geholpen maar de tafel die ik gekocht had was zeer ingewikkeld in elkaar te zetten. Zonder hulp en professionele apparatuur was het me niet gelukt. Dit had ik niet verwacht bij een "echte"... Netjes geholpen maar de tafel die ik gekocht had was zeer ingewikkeld in elkaar te zetten. Zonder hulp en professionele apparatuur was het me niet gelukt. Dit had ik niet verwacht bij een "echte" meubelzaak ( geen Ikea)

Diana

Aardige verkoopster. Geen goede informatie over zelf in elkaar zetten van de bank.

Reactie Pronto Wonen Apeldoorn:

Beste Diana,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.
Beste Diana,
Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.
Zoals besproken tijdens de verkoop en zoals je waarschijnlijk ook op de orderbevestiging hebt gelezen is onze bezorgservice altijd exclusief montage.
Dat vraagt in sommige gevallen wat geduld en handigheid om het zelf te doen :).
Een montagehandleiding wordt altijd via de leverancier verstrekt en deze proberen we zo goed en volledig mogelijk aan te leveren.
Indien je daarin verbeterpunten hebt horen we het graag!
Ondanks de valse start hopen we dat je veel plezier hebt van je nieuwe bank!!
Vriendelijke groet,
Team Pronto Wonen Apeldoorn

smit

Uitstekend,hele vriendelijk mensen ,
Ook goede service van leenbus en personeel daar

Reinink

Over het algemeen prima. Slechte planning bij het afhalen van het product. Er was maar 1 medewerker aanwezig die alles moest doen, maar er konden wel meerdere afspraken ingepland worden op hetzelfde... Over het algemeen prima. Slechte planning bij het afhalen van het product. Er was maar 1 medewerker aanwezig die alles moest doen, maar er konden wel meerdere afspraken ingepland worden op hetzelfde moment. Heb dus een uur in de brandende zon staan wachten. Maar respect voor deze medewerker. Heeft gedaan wat hij kon in zijn eentje.

Reactie Pronto Wonen Apeldoorn:

Geachte heer/mevrouw Reinink,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review!
Jammer dat het ophalen niet naar uw volle tevredenheid is gegaan.
Helaas zal er door overmacht een probleem...
Geachte heer/mevrouw Reinink,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review!
Jammer dat het ophalen niet naar uw volle tevredenheid is gegaan.
Helaas zal er door overmacht een probleem geweest zijn met de bezetting en zijn er verschillende afspraken uitgelopen.
Daarbij komt inderdaad dat er een beperkt aantal mensen binnen mogen zijn door de Corona maatregelen, waardoor u buiten heeft moeten wachten.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
We zullen uiteraard uw waardering voor onze collega op het magazijn met veel plezier overbrengen!!
Hartelijke groet,
Team Pronto Wonen Apeldoorn

Deelman

Prima tot mankement met bank en doorhangen 1 deel. In showroom worden we niet geholpen, moeten mail naar pronto sturen. Gedaan .. en vervolgens krijgen we mail van de groot. Werken toch samen ? In... Prima tot mankement met bank en doorhangen 1 deel. In showroom worden we niet geholpen, moeten mail naar pronto sturen. Gedaan .. en vervolgens krijgen we mail van de groot. Werken toch samen ? In showroom kunnen ze ons niet helpen En moeten we pronto benaderen ? Er komt iemand thuis kijken maar dat gaat paar weken duren ... dure bank maar kan hem niet gebruiken . Erg jammer dat dat zo lang duurt