Linda

Fijne service, veel keus

Goede service, niet opdringerig. Denken met je mee.

N.v.t.

Riny huijerjans frey

Vriendelijke en goed advies

Goed advies voor kleur en samensteling

Nee

A.roefs

Service tot aan de deur, botte bezorgers, kortaf. Geen tijd. Klachten worden terug gelegd bij de klant. Koop er niks meer

Bijscholing:hoe ga je om met klachten?

Beste heer/mevrouw Roefs,
bij ons is helaas geen klacht of opmerking ingediend. Wellicht dat u via het klachtenformulier
op de website uw klacht wilt indienen. Dan kunnen wij bekijken wat er...
Beste heer/mevrouw Roefs,
op de website uw klacht wilt indienen. Dan kunnen wij bekijken wat er fout is gegaan.

Sally Dormans

Ik ben al meerdere keren heel vriendelijk geholpen door winkelpersoneel maar ook door de manager/directeur zelf. Afspraken die gemaakt worden, worden nagekomen.

Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

Inrichting van de relaxstoelen is rommelig, mag wat huiselijke.

Roos

Meerdere meubelzaken bezocht, bij Profijtmeubel Weert geslaagd! Leuk verkoopteam, deskundig, vriendelijk en gezellig, duidelijke uitleg! Meubels snel geleverd. Ook bezorging goed verlopen.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ga zo door!

Lau V Neerven

Ervaring ok, levertijd met 18wk valt erg tegen

Redelijke prijzen, keuze voldoende

Buiten de levertijd, niets eigelijk

Jt van Gemert

Fam. Van Gemert bedankt voor de snelle vriendelijke en goede service.

Prima services

fam grooten

Eettafel bankje gekocht na ruim 6 maanden pas een vervangende na een klacht.

Eettafel bankje gekocht na ruim 6 maanden pas een vervangende na een klacht.

eetbank je besteld deze kwam na bestelling op 31 maart 2020 binnen. hier van was de stiksel niet goed . deze zat op het rug deel los . hier gelijk de winkel van op de hoogte gebracht . deze heeft nog contact gehad met de fabriek . deze stuurde een reperatie dienst deze kwamen op 14 mei 2020. 8 weken op moeten wachten.
dit was slecht gerepareerd zelfde dag weer terug naar de winkel.
er is toen beloof dat er een nieuwe bank zou komen

op 11 juni nog maar eens conact op genomen hoe de stand van zaken nu eens is aangezien we niks hoorde we waren al 4 weken verder.... het antwoordt was levertijd ongeveer 8 weken

uit eindelijk is de bank geleverd op 21 september

nog nooit zon waardeloze aftersales mee gemaakt als van profijt meubel weert elke keer is het de schuld van CORONA OF VAN DE FABRIEK dat zo lang duurt ..
wij kopen hier nooit meer !!!

als ik 0 sterren had kunnen geven hadden ze die gekregen meer zijn ze niet waard

mvg fam grooten

geen !!

klachten beter en sneller oppakken!! en niet elke keer alles afschuiven op de fabriek of corrona !!

Beste heer Grooten,
Beste heer Grooten,
het heeft inderdaad lang geduurd. De stiknaad die los zat hebben wij geprobeerd te repareren d.m.v. onze externe servicedienst. Deze heeft i.v.m. corona enige vertraging opgelopen bij het inplannen van de thuisbezoeken. Toen deze reparatie geen bevredigend resultaat had opgeleverd hebben wij alsnog een nieuwe bank voor u besteld. De huidige levertijd i.c.m. zomervakanties hebben ertoe geleid dat deze nieuwe levering pas in september kon plaatsvinden. Wij hebben dit ook enkele malen naar u gecommuniceerd. Het heeft inderdaad erg lang geduurd maar gelukkig hebben we de klacht (stiksel) kunnen oplossen.

Marlou van den Broek-Wouters

Prima service!!!

Klantvriendelijk, vriendelijk personeel betaalbare meubels van goede kwaliteit.

nee

Peter

Nooit meer! Ik heb hier een bank en 2 fauteuil gekocht. Bij levering heb ik aangegeven dat het zitcomfort niet dat is wat ik in de winkel heb ervaren. De vulling in de meubels was zeer slecht. Ook... Nooit meer! Ik heb hier een bank en 2 fauteuil gekocht. Bij levering heb ik aangegeven dat het zitcomfort niet dat is wat ik in de winkel heb ervaren. De vulling in de meubels was zeer slecht. Ook had ik extra bijbetaald voor betere vulling. Gebeld en ik kreeg geen gelijk , erger nog ze wilden het ook niet kontoleren. Ik heb de meubels via een bedrijf op laten vullen om het zitcomfort dragelijk te maken.
Ik heb later maar nieuwe meubels gekocht maar nooit en nooit meer bij profijt.

Service

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
helaas is er bij ons geen klacht bekend zoals door u omschreven. Wellicht dat u de klacht nogmaals aan ons doorgeeft via onze website zodat wij hier inhoudelijk op kunnen reageren.