fam grooten

Eettafel bankje gekocht na ruim 6 maanden pas een vervangende na een klacht.

eetbank je besteld deze kwam na bestelling op 31 maart 2020 binnen. hier van was de stiksel niet goed . deze zat op het rug deel los . hier gelijk de winkel van op de hoogte gebracht . deze heeft nog contact gehad met de fabriek . deze stuurde een reperatie dienst deze kwamen op 14 mei 2020. 8 weken op moeten wachten.
dit was slecht gerepareerd zelfde dag weer terug naar de winkel.
er is toen beloof dat er een nieuwe bank zou komen

op 11 juni nog maar eens conact op genomen hoe de stand van zaken nu eens is aangezien we niks hoorde we waren al 4 weken verder.... het antwoordt was levertijd ongeveer 8 weken

uit eindelijk is de bank geleverd op 21 september

nog nooit zon waardeloze aftersales mee gemaakt als van profijt meubel weert elke keer is het de schuld van CORONA OF VAN DE FABRIEK dat zo lang duurt ..
wij kopen hier nooit meer !!!

als ik 0 sterren had kunnen geven hadden ze die gekregen meer zijn ze niet waard

mvg fam grooten

geen !!

klachten beter en sneller oppakken!! en niet elke keer alles afschuiven op de fabriek of corrona !!

Reactie Profijt Meubel Weert:

Beste heer Grooten,
het heeft inderdaad lang geduurd. De stiknaad die los zat hebben wij geprobeerd te repareren d.m.v. onze externe servicedienst. Deze heeft i.v.m. corona enige vertraging opgelopen bij het inplannen van de thuisbezoeken. Toen deze reparatie geen bevredigend resultaat had opgeleverd hebben wij alsnog een nieuwe bank voor u besteld. De huidige levertijd i.c.m. zomervakanties hebben ertoe geleid dat deze nieuwe levering pas in september kon plaatsvinden. Wij hebben dit ook enkele malen naar u gecommuniceerd. Het heeft inderdaad erg lang geduurd maar gelukkig hebben we de klacht (stiksel) kunnen oplossen.
met vriendelijke groet,
Profijt Meubel Weert

Score voor Profijt Meubel Weert: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee