rob kuijpers

veel keus

volgende keer dezelfde prijs rekenen als de 1e keer voor de viltdoppen. we hadden voor 2 stoelen te kort. en toen ze er weer waren betaalde ik het dubbele terwijl ik de bon van de 1e keer bij had.

Temke

Super

Goede serves

Wassenberg

Slecht

Aardige mensen

Mensen niet met leugens aan het lijntje houden en op tijd LEVEREN!!!

Ria Hoogenboom

Prettig.

Gezellig Winkelen

Viltjes onder de stoeltjes Bezorgers zeiden dat het niet ging. JAMMER!!!!

Anouk

Marcia de verkoper bij van Donzel heeft me erg goed geholpen, fijn samen alles doorgelopen. Echter, heb ik een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Mijn bank zoals in aanvang... Marcia de verkoper bij van Donzel heeft me erg goed geholpen, fijn samen alles doorgelopen. Echter, heb ik een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Mijn bank zoals in aanvang geoffreerd heeft extra montage nodig en deze werd fors in prijs gebracht. Ik krijg een geknutselde bank en mag dan alsnog mijn order niet annuleren. Dit vertelde hij mij maar al te duidelijk met dwingende toon en geen moment mogelijk dat ik zelf iets kon zeggen. Er werd over mij heen geschreeuwd met argumenten die zo zwak zijn dat hij ze zelf nauwelijks kan verwoorden. Typische verkoper maar waarbij ik een paar keer heb aangegeven het gesprek liever te willen beëindigen. Ik zou je aanraden niet naar van Donzel te gaan vanwege deze onbekwame, opdringerige en zeer onvriendelijke verkoper in kwestie.

Marcia de verkoopster bij Van Donzel is erg prettig en kundig. Ze heeft me goed geholpen!

Echter, een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Typische verkoper waarbij ik een paar keer heb aangegeven het gesprek liever te willen beëindigen.

Mooie winkel met mooie betaalbare meubelen

Er wordt ruim de tijd voor je genomen en er wordt je niks opgedrongen

Ga zo door

Henk

De aankoop van onze hoekbank verliep wat rommelig en verkopers waren niet erg deskundig

Je moet zelf wat initiatief nemen maar daar staat een prima prijs kwaliteit verhouding tegenover

Verkopers beter instrueren

improvisatie

Joeri Bosch

Mooie set meubels geselecteerd. Goed geholpen in de winkel. Helaas zeer diverse levertijden uiteindelijk waardoor echt op sommige artikelen echt te lang moet wachten. Dat vind ik wel echt een... Mooie set meubels geselecteerd. Goed geholpen in de winkel. Helaas zeer diverse levertijden uiteindelijk waardoor echt op sommige artikelen echt te lang moet wachten. Dat vind ik wel echt een slechte zaak.

Assortiment en advies

Zorg dat je artikelen sneller kunt leveren.

j vd Berkmortel

Eerste ervaring positief

uitgebreid assortiment

helaas gaan reparaties via een andere instantie, ben nu bijvoorbeeld al 3 mnd aan het wachten op reparatie