Martin van den Heuvel

Wij zijn uitstekend en vriendelijk geholpen bij de koop van ons bankstel door Marco,een zeer vriendelijke man en uitstekende verkoper die alles perfect uit legde aan ons.

Zeer vriendelijk personeel en uitstekende winkel opstelling.

Geen tips.

Kees van dijk

Erg goed geholpen door Marco.

Marco wist goed wat ik wilde

Wat mij betreft prima zo

Patrick

Zeer goed geholpen door Marco, reeds vele meubels hier gekocht. Goed en deskundig advies zonder opdringerig te zijn. Een aanbeveling

Zaak iets gedateerd maar ze maken het met de inzet, klantvriendelijkheid en enthousiasme meer dan goed.

Nvt.

Anne

Wij zijn supergoed geholpen en geadviseerd door Marco.

vriendelijk personeel, er wordt echt de tijd voor je genomen, goed geadviseerd rondom de aankoop van een bank.

a nagel

Prettig geholpen. We twijfelden of de stoelhoogte paste bij onze tafel thuis. We mochten een showroomstoel lenen om thuis even te passen. Super!
Daarna de stoelen besteld met de verwachting dat...
Daarna de stoelen besteld met de verwachting dat ze binnen 10 weken geleverd zouden worden.
Maar we kregen na 2 weken al te horen dat we ze konden ophalen.
Heel tevreden.

Even thuis proberen of het past. dat was super!

De stoelen in elkaar zetten was soms nog even lastig omdat de stof op de schroefgaatjes bij een aantal nog in de weg zat. Maar het is gelukt.

Angela van de Graaf

In de zoektocht naar een nieuwe bank kwamen we toch weer bij deze winkel uit. Vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam met aandacht voor de klant. We hadden 2 bezoekjes nodig om, met alle mogelijke... In de zoektocht naar een nieuwe bank kwamen we toch weer bij deze winkel uit. Vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam met aandacht voor de klant. We hadden 2 bezoekjes nodig om, met alle mogelijke opties, de knoop door te hakken. Zowel door Nadia als door Anna-Maria ontzettend goed en leuk geholpen. Toppers! Bedankt voor jullie tijd.

Behulpzame medewerkers, nemen de tijd voor je. Volop opties om de bank naar je wens samen te stellen.

Vooral zo doorgaan.

Ernst Berens

Vanaf binnenkomst tot vertrek voelden wij ons welkom. Prima ontvangst en geweldig geholpen. Komen zeker terug in dit filiaal.

Het gewenste artikel stond niet in de showroom maar op verzoek van Celeste werd dit artikel boven water gebracht.

gewoon zo doorgaan.

Dik

Wij zijn supergoed geholpen en geadviseerd door Marco

Goed advies

Heleen

Wij zijn supergoed geholpen en geadviseerd door Anna Maria.
En heel blij met onze aankoop.

Goed en professioneel advies

Niet.

C van Helsdingen

Wij zijn fantastisch geholpen door Nadia. Ze dacht ook geweldig mee en kwam daardoor met goede ideeėn. Bedankt nogmaals!

Behulpzaam