Wim & Leny Tiggers

Zeer goed geduldig en de heer Jamal geeft ruimte en advies.

Spontaan en bied direct koffie met koek aan

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor de beoordeling meneer en mevrouw Tiggers.
Wat leuk om te horen dat u zo goed en geduldig bent geholpen door Jamal.
De koffie en koek staat bij ons altijd klaar.
Graag tot...
Bedankt voor de beoordeling meneer en mevrouw Tiggers.
Wat leuk om te horen dat u zo goed en geduldig bent geholpen door Jamal.
De koffie en koek staat bij ons altijd klaar.

Els

Goed geholpen

Super geholpen door Jamal!
Stagiaire Jasmijn leert snel en is klantvriendelijk.

Bedankt voor uw aanbeveling Els,
Wat fijn dat u zo super geholpen bent door Jamal en Jasmijn.
Dat vinden wij leuk om te horen.
Graag tot ziens,

j

Heel prettig geholpen alleen jammer dat we 2 tot 3 maanden moeten wachten voordat we de meubels krijgen

Bedankt voor de review meneer / mevrouw Buijs,
Wat jammer dat de stoelen die u heeft besteld op dit moment niet op voorraad zijn.
Wij proberen zo veel mogelijk op voorraad te hebben maar...
Bedankt voor de review meneer / mevrouw Buijs,
Wij proberen zo veel mogelijk op voorraad te hebben maar soms is de voorraad ook op.
Wij hopen dat de stoelen snel binnen komen en u er van kunt genieten.

A VAN DER HORST

Uitmuntend

Geen opdringerig personeel , met een vraag stelling is genoeg .Mensen willen eerst zelf even kijken .

N.v.t.

Bedankt voor de beoordeling meneer / mevrouw van der Horst,
Wat fijn dat u onze manier van werken zo prettig vond.
Graag tot ziens.

Karin

Nette winkel en vriendelijk personeel

Grote woonwinkel met wisselend assortiment

Een kast van €1499,00 gekocht welke we zelf in elkaar moesten zetten. Daar waren we zeer ontevreden over (wandmeubel van 212x207 cm). Voor dat geld mag je verwachten dat het meubel thuis in elkaar... Een kast van €1499,00 gekocht welke we zelf in elkaar moesten zetten. Daar waren we zeer ontevreden over (wandmeubel van 212x207 cm). Voor dat geld mag je verwachten dat het meubel thuis in elkaar en neergezet wordt. Daarnaast geen aanwezigheid van een technische dienst die je dan in kan huren om dit te laten doen. Er werd ons wel een telefoonnummer aangeboden van een externe klusjesman waar we dan zelf contact mee op moesten nemen. Niet de manier allemaal.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor de feedback mevrouw Burrekers, vervelend dat u ontevreden bent over het wandmeubel. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de producten die worden aangeschaft. In... Bedankt voor de feedback mevrouw Burrekers, vervelend dat u ontevreden bent over het wandmeubel. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de producten die worden aangeschaft. In dit geval dat het meubel zelf gemonteerd moet worden. Als u dat niet helemaal duidelijk was dan bieden wij daarvoor ons excuses aan. Als klanten wel meubels gemonteerd willen hebben dan adviseren wij inderdaad contact op te nemen met onze klusjes man waarmee we al jaren prettig samen werken.
U bent vandaag bij ons in de winkel geweest en daar heeft u ook met één van onze collega's over uw review gesproken. Wij wensen u nog veel plezier van de mooie wandkast.

h.ekelschot

Leuke winkel , goed ,aardig en vakkundig personeel , we waren in filiaal hoorn en geholpen door jamal en merel .

gezellige winkel , jamal en merel geven je al de tijd om te beslissen ,er word aangedrongen koop eens wat ,

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor de mooie beoordeling meneer Ekelschot, wat leuk dat u zo goed, aardig en vakkundig geholpen bent door niet 1 maar 2 van onze collega's.
Namens Jamal, Merel en het hele team wensen...
Namens Jamal, Merel en het hele team wensen wij u veel plezier van de nieuwe meubels.
Profijt Meubel Hoorn

A. Swart-Dekker

We konden rustig rondkijken en als t nodig was om advies vragen.

Ongedwongen sfeer. Prettig geholpen. Goede service

meteen na het kopen onderhoudspray o.i.d. aanbieden.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor uw feedback meneer / mevrouw Swart-Dekker, wat fijn dat u rustig rond kon kijken, en dat u prettig geholpen bent. Excuus dat wij u geen onderhoudsadvies hebben aangeboden, hier zullen... Bedankt voor uw feedback meneer / mevrouw Swart-Dekker, wat fijn dat u rustig rond kon kijken, en dat u prettig geholpen bent. Excuus dat wij u geen onderhoudsadvies hebben aangeboden, hier zullen wij beter op letten. Mocht u nog advies willen dan geven wij die u graag, neemt u dan contact op met onze winkel.
Graag tot ziens.

Felicia de Waard

Mijn favoriete woonwinkel! Ik heb laatst een nieuwe bank en een nieuwe lamp bij hun gekocht, ik ben razend enthousiast. Prachtig aanbod en deskundig personeel dat met je mee denkt. Ik kom zeker terug!

Vriendelijk en deskundig personeel, mooi aanbod en super kwaliteit.

Geen.

Bedankt voor de mooie beoordeling mevrouw de Waard,
Wat leuk dat wij uw favoriete woonwinkel zijn.
Wij wensen u veel woonplezier van de nieuwe bank en graag tot een volgende keer.
Team...
Bedankt voor de mooie beoordeling mevrouw de Waard,
Wat leuk dat wij uw favoriete woonwinkel zijn.

Mitchell

Erg tevreden met mijn aankoop en ondersteuning door Jamal

Erg leuk geholpen door Jamal. Samen met mijn ouders de hele dag op mijn gemak rond kunnen kijken in de winkel in Hoorn. Deskundig advies gehad en uiteindelijk geslaagd met meerdere leuke meubels... Erg leuk geholpen door Jamal. Samen met mijn ouders de hele dag op mijn gemak rond kunnen kijken in de winkel in Hoorn. Deskundig advies gehad en uiteindelijk geslaagd met meerdere leuke meubels voor mijn appartement.

Nee, alles was goed geregeld en er hing een fijne sfeer.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor de review Mitchell, fijn dat Jamal je zo leuk heeft geholpen, en dat je zo goed bij ons bent geslaagd. Veel woonplezier van de nieuwe meubels.

Kelly

Super goed geholpen!

Vriendelijkheid, Deskundigheid, Merel denkt mee met de klant en geeft goed advies.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor de goede beoordeling Kelly. Wat fijn dat onze collega Merel goed met u heeft mee gedacht en u zo op een goede manier heeft kunnen adviseren.
Team...