Karin

Nette winkel en vriendelijk personeel

Grote woonwinkel met wisselend assortiment

Een kast van €1499,00 gekocht welke we zelf in elkaar moesten zetten. Daar waren we zeer ontevreden over (wandmeubel van 212x207 cm). Voor dat geld mag je verwachten dat het meubel thuis in elkaar en neergezet wordt. Daarnaast geen aanwezigheid van een technische dienst die je dan in kan huren om dit te laten doen. Er werd ons wel een telefoonnummer aangeboden van een externe klusjesman waar we dan zelf contact mee op moesten nemen. Niet de manier allemaal.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor de feedback mevrouw Burrekers, vervelend dat u ontevreden bent over het wandmeubel. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de producten die worden aangeschaft. In dit geval dat het meubel zelf gemonteerd moet worden. Als u dat niet helemaal duidelijk was dan bieden wij daarvoor ons excuses aan. Als klanten wel meubels gemonteerd willen hebben dan adviseren wij inderdaad contact op te nemen met onze klusjes man waarmee we al jaren prettig samen werken.
U bent vandaag bij ons in de winkel geweest en daar heeft u ook met één van onze collega's over uw review gesproken. Wij wensen u nog veel plezier van de mooie wandkast.
Team Profijt Meubel Hoorn

Score voor Profijt Meubel Hoorn: 3/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Wandmeubel 212x207 cm