Ellen van Oosten

Super vriendelijk en behulpzaam

Is Top!

K. van Kampen

Hoorn

Ruime keuze, mooie opstelling.

Het is een beetje zoeken naar de eetkamerstoelen welke wij op internet hadden gezien. Er stond er slechts 1. En het valt tegen dat er bezorgkosten worden gevraagd terwijl je binnen een straal van 3... Het is een beetje zoeken naar de eetkamerstoelen welke wij op internet hadden gezien. Er stond er slechts 1. En het valt tegen dat er bezorgkosten worden gevraagd terwijl je binnen een straal van 3 km. bij het magazijn vandaan woont. Wat wij hebben besteed was een bedrag boven de duizend euro. We gaan het nu zelf ophalen als de bestelling is gearriveerd in het magazijn. De aanhangwagen wordt wel gratis beschikbaar gesteld.

Anja schram

Komen er al jaren al meerdere keren meubels hier gekocht

Groot assortiment goede prijs/kwaliteit

Meer spullen op voorraad hebben, levertijd lang….

Monique de Haan

Klantvriendelijk , deskundig advies

Jammer dat we niks meer gehoord hebben over onze bank . Maar daar komen we deze week voor langs.

Robbert

Erg goed geholpen

Vele ingerichte kamers

?

Coby van Ossenbruggen

Heel fijn contact met de dames van Profijt Meubel Hoorn

Voor de Corona hadden we een stoel uitgezocht, na de 1e corona kon ik dezelfde stoel uiteindelijk bestellen

Rob van Druten

Goed en deskundig advies in de winkel gekregen over de relaxfauteuil. Levering was aantal weken vertraagd ivm corona, maar voor die mogelijkheid was keurig in de winkel van tevoren voor... Goed en deskundig advies in de winkel gekregen over de relaxfauteuil. Levering was aantal weken vertraagd ivm corona, maar voor die mogelijkheid was keurig in de winkel van tevoren voor gewaarschuwd. Helaas laadde de accu van het begin niet goed op, en moesten we (vanwege corona drukte) weer een aantal weken wachten op monteur. Die loste het probleem gelijk op met nieuwe accu.
Zeer tevreden over de goede service: Vriendelijk en correct te woord gestaan in winkel, aan de telefoon door de klantenservice en door de monteur. Tijdens elke fase uitstekend op de hoogte gehouden via mail en SMS.
Wat minder tevreden over wachttijd op levering en daarna op monteur, maar ik denk dat dat onontkoombaar is in deze corona tijd.

klantvriendelijk

levertijd

e.schol

Vriendelijk en deskundig personeel, al jaren hier werkzaam

De afhaal medewerkers zijn zeer behulpzaam, correct en vriendelijk

Louis

Goede service

Xxx

Xxx

Astrid

Ruim opgezette winkel, veel opties gezien. vriendelijke medewerksters en behulpzaam

vriendelijk behulpzaam