Fia de Boer

Veel keuze en vriendelijk personeel

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor in invullen van de review, meneer / mevrouw de Boer. Wij zijn blij om te horen dat u vond dat er veel keuze was en dat wij u vriendelijk hebben geholpen.
Een volgende keer staan wij...
Een volgende keer staan wij weer voor u klaar.

Miriam

Hoorn

Verkoopster en goede afhandeling bij depot waar stoelen gehaald konden worden

Tiny Jellema

Geweldig geholpen

Dame heeft ons geweldig geholpen

N v t

Bedankt voor de positieve beoordeling mevrouw Jellema,
Fijn dat u zo goed geholpen bent door Mackenzi.
Graag tot een volgende keer.
Veel plezier van het nieuwe dressoir.
Team Profijt...
Bedankt voor de positieve beoordeling mevrouw Jellema,
Fijn dat u zo goed geholpen bent door Mackenzi.
Graag tot een volgende keer.
Veel plezier van het nieuwe dressoir.

B.Hofstede

Overzichtelijke winkel met een uitgebreid assortiment.

Zeer overzichtelijke winkel met alles wat bij elkaar past stond ook bij elkaar.

Wenselijk zou zijn dat bij extreme toeloop van klanten c.q. potentiële klanten in de winkel extra personeel (verkopers) ingezet zou kunnen worden. Wij moesten nogal lang wachten voordat wij werden... Wenselijk zou zijn dat bij extreme toeloop van klanten c.q. potentiële klanten in de winkel extra personeel (verkopers) ingezet zou kunnen worden. Wij moesten nogal lang wachten voordat wij werden geholpen.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Bedankt voor de feedback fam Hofstede, fijn dat u onze winkel overzichtelijk ervaarde.
Onze excuses dat u lang moest wachten voordat er een medewerker beschikbaar was.
Als het mogelijk was...
Als het mogelijk was om de toeloop van klanten te voorspellen dan zouden we daar natuurlijk op anticiperen, helaas is dat niet het geval.
Hopelijk kunnen we u een volgende keer sneller van dienst zijn, en anders staat de koffie klaar met wat lekkers erbij.

E.J.A. Otten

Op vrijdag 17 maart 2023, zijn wij bij Profijt meubel in Hoorn gaan kijken. Dit bezoek resulteerde in de aankoop van 2 stoelen en een set van 2 salontafels. Wij zijn in de winkel bijzonder goed en... Op vrijdag 17 maart 2023, zijn wij bij Profijt meubel in Hoorn gaan kijken. Dit bezoek resulteerde in de aankoop van 2 stoelen en een set van 2 salontafels. Wij zijn in de winkel bijzonder goed en vriendelijk geholpen. Niets was te veel, alle lof voor het personeel. Profijt meubel mag trots zijn op het personeel, dus wat ons betreft een 10+. Vr grt fam Otten

Zie onze ervaring hierboven.

Bedankt voor alle complimenten familie Otten,
Wat fijn dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen.
Daar zijn wij ook trost op!
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe stoelen en...
Bedankt voor alle complimenten familie Otten,
Wat fijn dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen.
Daar zijn wij ook trost op!
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe stoelen en salontafels.

Pieter gosia

Super goed geholpen voor een nieuwe bank super, 👍

Beste meneer Gosia,
Bedankt voor de mooie review.
Wij wensen u veel woonplezier van uw nieuwe bank.

Evan Zanten

Vriendelijke bediening

Was op voorraad

Beste Evan,
Bedankt voor de review.

truusluitjes

Is goed

karina de hart

De eerste x dat we bij jullie in de winkel kwamen werden we goed geadviseerd en kregen we gelijk kleurstalen mee van de meubels die we mooi vonden. De tweede x hielp deze jongedame ons weer en... De eerste x dat we bij jullie in de winkel kwamen werden we goed geadviseerd en kregen we gelijk kleurstalen mee van de meubels die we mooi vonden. De tweede x hielp deze jongedame ons weer en heeft ons geweldig geholpen. Niet opdringerig maar wel hele goed adviezen. Ze dacht echt met ons mee.

klantvriendelijkheid

niet van toepassing

Beste Karina,
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe meubels.

Coert Ruseler

Ik heb mij georiënteerd op de website en ook via de website besteld. Werkte prima en was duidelijk. Advies was dus niet van toepassing. Bij het halen in het magazijn te Zwaag werd ik vriendelijk... Ik heb mij georiënteerd op de website en ook via de website besteld. Werkte prima en was duidelijk. Advies was dus niet van toepassing. Bij het halen in het magazijn te Zwaag werd ik vriendelijk geholpen

Voorraad houdend. Direct leverbaar.

Beste meneer Ruseler,
Fijn dat u online goed geslaagd bent.
Bedankt voor de review.
Graag tot ziens.