Het advies tijdens de koop in de winkel was prettig en deskundig. Wij waren alleen teleurgesteld over de slechte service bij bezorging.

Goed advies in de winkel. Ruime keuze.

Voor het bezorgen betaal je veel geld, maar hiervoor werd de bank alleen in de woonkamer gezet. Niet uitgepakt, niet verder in elkaar gezet. Was een domper en niet de service die we voor deze prijs... Voor het bezorgen betaal je veel geld, maar hiervoor werd de bank alleen in de woonkamer gezet. Niet uitgepakt, niet verder in elkaar gezet. Was een domper en niet de service die we voor deze prijs mogen verwachten naar onze mening.

Fijn geholpen bij het maken van de keus en ook bij het afhandelen / afhalen met de geleende kar.

vrij kunnen rond lopen en bij gevraagd advies vriendelijk en deskundig geholpen.

Iets meer soorten meubels.

Ellen

Eetkamer stoelen gekocht. Verkoopster had veel geduld, was bereid om alles goed uit leggen, mee te denken enz. Levering binnen de gestelde tijd.
Bij het ophalen van de stoelen bleek dat dat...
Bij het ophalen van de stoelen bleek dat dat de dozen niet allemaal in de auto konden. Medewerker heeft meegedacht en meegeholpen zodat toch alles in de auto paste. Super!

Service is top!

Misschien vermelden hoe de levering is? (In doos of los in plastic ed).

Mooi winkel met deskundig personeel. We zijn zeer vriendelijk geholpen.
Alles is keurig netjes thuisbezorgd.
Wij zijn zeer tevreden.

Er werd uitgebreid de tijd genomen tijdens het bestellen onder het genot van koffie.
Was zeer prettig.

Klantvriendelijk geholpen

Eerlijke mening en bekwame verkoopers

Goede service; zowel tijdens koop als aflevering. Denken goed mee!

Fijne winkel
Goed servicegericht personeel

P.Luiten

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.

ans van zutphen

Goede sortering fijne klantvriendelijkheid

Zeer vriendelijk personeel

Ans van Zutphen

Erg positief. Vriendelijk personeel en goede service