Levering fauteuil maar zelf in elkaar moeten zetten daar waar je toch service mag verwachten.
Bovendien zijn de bezorgkosten ook hoog en mag je er toch wel wat van verwachten.
Zeker voor...
Zeker voor oudere mensen niet echt handig.

Keuze in het assortiment.

Meer service.

Dank zij een medewerkster van Profijt Meubel Gouda zijn wij omdat de Regiotaxi Gouda ons al drie uur had laten wachten door een medewerkster van Pronto wonen naar huis gebracht. Alle lof voor... Dank zij een medewerkster van Profijt Meubel Gouda zijn wij omdat de Regiotaxi Gouda ons al drie uur had laten wachten door een medewerkster van Pronto wonen naar huis gebracht. Alle lof voor jullie. Bij de artikelen die we hebben aangeschaft bij jullie zijn wij heel goed voorgelicht.

Eadie

Prima bedrijf, super aardige winkel personeel, alleen, kreeg 17-8 een stoel binnen die niet goed was piep en kraakt en verkeerde maat,zie e-mail 7aug nog steeds niets gehoord, blijf hopen

Een snellere reacties op fouten leveringen

P. Blom

Mooie mango houten tafel. Jammer dat magazijn niet bij de winkel in Gouda zit maar in Alphen a/d Rijn. Bezorgkosten á €65,- erg duur voor simpele aflevering maar zelf geen mogelijkheden dus geen... Mooie mango houten tafel. Jammer dat magazijn niet bij de winkel in Gouda zit maar in Alphen a/d Rijn. Bezorgkosten á €65,- erg duur voor simpele aflevering maar zelf geen mogelijkheden dus geen keuze. Vervolgens ontbrak er een zelf te monteren boutje (verpakking was al een keer opengemaakt). Die moesten we voor een snelle afhandeling zelf ophalen in de winkel waardoor de bezorgkosten helemaal zuur waren.

Magazijn bij winkel en gratis of goedkopere bezorging. Verpakking controleren op volledigheid.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Disclaimer: Ik heb alleen telefonisch contact gehad met een medewerker voor het plaatsen van 2 separate bestellingen. Ik ben niet fysiek in de winkel geweest.

Afhaalafspraak inplannen

Accuraatheid van de levertijdindicatie op de website

S van den akker

Goede nette zaak

Prima de bank en stoel waren er erder dan was afgesproken kon nog even in de opslag blijven super

service super

Alles ging voorspoedig

Bastiaan

Prima service, mooie kwaliteit, vriendelijk personeel, denkt ook met je mee.

Er werd bij het bestellen van de stoel gezegd dat we rekening moesten houden met een x aantal weken,, dit bleek 3 weken korter te zijn. Ook was de service helemaal prima. Vriendelijk personeel en we... Er werd bij het bestellen van de stoel gezegd dat we rekening moesten houden met een x aantal weken,, dit bleek 3 weken korter te zijn. Ook was de service helemaal prima. Vriendelijk personeel en we kregen zelfs een koekje van de bakker (tijdens het wachten) toen de medewerkster de factuur ging maken. Erg attent.

Er werd ons verteld dat je via een inlogcode en je klantnummer kon zien wanneer het artikel geleverd werd, dit is helaas nooit zichtbaar geweest, er stond geen aantal weken. Als dit in de winkel... Er werd ons verteld dat je via een inlogcode en je klantnummer kon zien wanneer het artikel geleverd werd, dit is helaas nooit zichtbaar geweest, er stond geen aantal weken. Als dit in de winkel gezegd wordt, is het wel handig dat het ook werkt.

Hans duiker

Ik liep er naar binnen.om te kijken of er nog iets te zien was.waar ik in geïnteresseerd was en was er vrijwel direct geslaagd.een groot sortiment
En nog niet eens zo duur.kan ik iedereen...
En nog niet eens zo duur.kan ik iedereen aanbevelen.