Je krijgt een goed advies in de winkel.

Prima advies gekregen.

Bij het bezorgen is het erg jammer dat je alles in elkaar dient te zetten en dat je dus ook met al het karton blijft zitten, dit zou erg prettig zijn en een zeer goed service als dit ook wordt... Bij het bezorgen is het erg jammer dat je alles in elkaar dient te zetten en dat je dus ook met al het karton blijft zitten, dit zou erg prettig zijn en een zeer goed service als dit ook wordt gedaan. Dan is nl. het totale plaatje compleet en ook perfect.

Op een prettige manier een fijne relax fauteuil gekocht. De aftersale was geweldig.

Uitstekende after sale!!

Chantal pelt

We werden goed geholpen door de medewerkers van de winkel, erg bekwaam en eerlijk.

We waren al in veel meubel winkels geweest maar ik denk toch dat de sfeer en uitstraling van de winkel en de medewerkers ons heeft over gehaald.

Ik persoonlijk vond het jammer dat de status van bestelling niet iets gedetailleerder was rond het einde vd 10 weken. Onze bestelling zou in week 42 verwacht worden en het zou mooi zijn als je in... Ik persoonlijk vond het jammer dat de status van bestelling niet iets gedetailleerder was rond het einde vd 10 weken. Onze bestelling zou in week 42 verwacht worden en het zou mooi zijn als je in week 42 inlogt en je status bekijkt dat er een dag bij staat wanneer ze aankomen in het desgewenste filiaal.

Goed.

Prijs, voor ons probleem de pootjes er onder te plaatsen, oudere mensen moeten dit laten doen, wat extra kost.

Meenemen oude meubel.

Zeer goed!
Zeer goed!
We gingen zonder verwachting dat we zouden slagen bij dit bedrijf naar binnen. Hadden daarvoor al best wat meubelzaken afgelopen waar we niet konden slagen voor de aankoop van een nieuw bakstel. Bij Profijt lukte dat dus wel. Afhaalservice is ons ook goed bevallen.

Prima geholpen enige nadeel vind ik dat je alles zelf in elkaar moet zetten

goed opgestelde winkel.

verpakking van de kast was open dat geeft argwaan of alles er wel in zal zitten

Een positieve ervaring. Aardig en kordaat personeel. De stoelen waren er een paar weken eerder.

Vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor de klant. De prijs-kwaliteit verhouding.

Gratis laten bezorgen.

Goed geholpen in de winkel in Gouda. Men denkt met je mee en probeert je wensen zo goed mogelijk uit te voeren.

Kast, tafel en stolen gekocht. Prima tekening om alles in elkaar te zetten en ieder onderdeel is duidelijk genummerd.

Maak meer reclame. Bij toeval binnen gestapt en tot aankoop over gegaan

Mooi meubels voor een betaalbare prijs