Poppeliers

Zeer klantvriendelijk

Dat men rustig de mensen zelf een oordeel kunnen vormen
Zodra je om advies vraagt staan ze voor je klaar

Nee

Elkjar

Ik heb voor mijn nieuwe huis een bank gekocht bij deze winkel. Erg vriendelijk personeel met verstand van de producten en behulpzaam.
Achteraf bleek er een klein defect te zijn maar dat werd...
Achteraf bleek er een klein defect te zijn maar dat werd meteen opgelost. reparatie gewoon bij mij thuis gedaan en binnen 20 minuutjes was de bank weer gefixt.

Geen dom verkooppraatje om je een duurder product te verkopen dan je eigenlijk wilt. maar gewoon eerlijk en deskundig advies geven en eerlijk zijn over de keuze mogelijkheden en verschil ik... Geen dom verkooppraatje om je een duurder product te verkopen dan je eigenlijk wilt. maar gewoon eerlijk en deskundig advies geven en eerlijk zijn over de keuze mogelijkheden en verschil ik kwaliteit van producten.

Toen mijn bank een defect had werd er via een ander bedrijf een afspraak gemaakt waarin ik in een tijdsvak van 5 uur thuis moest zijn, dit is wel erg lang. maar ik weet niet of Profijt meubel hier... Toen mijn bank een defect had werd er via een ander bedrijf een afspraak gemaakt waarin ik in een tijdsvak van 5 uur thuis moest zijn, dit is wel erg lang. maar ik weet niet of Profijt meubel hier invloed op heeft. voor de rest geen verbeter punten.

Goed, professioneel en snel

nvt

nvt

Elly van der Starre

Goede kwaliteit meubelen voor een lage prijs.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel uitleg over de verzorging van gekochte artikelen

goede kwaliteit en zeker niet duur

de groot

Een woord SUPER winkel

Gewoon goed

Zeer vriendelijke verkopers

Nvt

Heel goed!

Heel klantvriendelijk geholpen, super netjes door de bezorgers bezorgd

Heb geen verbeterpunten

KEIJMEL

Alles is goed gegaan personeel was okee levering was ook goed GEEN KLACHTEN KOM TERUG.

GEZELLIGHEID TELT BIJ DE MENSEN UITSTRALING GOED PERSONEEL MET EEN LACH WANT HET GAAT NIET OM 10 EURO IS GOED ZO.

GEEN ZAL NIET WETEN .

Zwetsloot

Een goed bedrijf alles staat netjes en over zichtelijk je word goed geholpen en ze zijn vriendelijk ?