Jennaan

Top

Groot assortment en zeer vriendelijk.

Snellere levering

Van dorst

Goed bedrijf en goed geholpen

W.van Alphen Brabers

Mijn ervaring met uw bedrijf is mij 100 % mee gevallen. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en mij werd alles heel goed uitgelegd.

geen enkele

De levertijd had wel iets korter gemogen,maar alle zaken hebben die tijd en dat schijnt nodig te zijn.

Els

Bij toeval ontdekt maar een aanrader voor iedereen die op zoek is naar betaalbare meubels

We kregen ruimte bij het rondkijken maar het personeel was wel voldoende aanwezig voor hulp.
Professionele en eerlijke vriendelijkheid (=geen gemaakte verkoop vriendelijkheid). We kregen ook tijdens het verkoop proces heel duidelijk het gevoel dat het om ons als klant gaat en niet om het verkoopresultaat. Duidelijk antwoord op alle vragen, meedenken bij twijfel. Kortom een meer dan positieve ervaring.
Daarna, bij de after sales, praktisch denken. Ons bellen om alle onduidelijkheid weg te nemen in plaats van eindeloos e-mails heen en weer te schuiven.

Er zijn in de winkel boeken met stofsoorten en kleuren waaruit gekozen kan worden. Goede service zou zijn als de klant een klein (5x5cm) proeflapje toegestuurd zou kunnen krijgen van de gekozen... Er zijn in de winkel boeken met stofsoorten en kleuren waaruit gekozen kan worden. Goede service zou zijn als de klant een klein (5x5cm) proeflapje toegestuurd zou kunnen krijgen van de gekozen stof/kleur. Door de levertijd is het soms lastig om je thuis deze keuze nog voor de geest te halen en het zou kunnen helpen bij de aanschaf van andere meubels/accessoires (i.e. verf, behang, gordijnen)

Jan van den Heuvel

De bestelling is niet goed gegaan maar is naar tevredenheid opgelost ik ben in afwachting van een nieuwe twee iets bank die wel zo word zoals we hem besteld hebben

Na meer dan 3 maanden wachttijd, en zelf na 3 x contact gehad werd er actie ondernomen naar het hoofdkantoor! Verkoop personeel had het over 6 tot 8 weken🤔

Verkoop personeel wel vaker achter verkoop bonnen aan gaan, voorkom je deze wachttijd!

Zie hierboven

De aankoop in de winkel was heel goed. Wij werden vriendelijk en goed geholpen. Echter was er door de winkel in het systeem schijnbaar op ophalen gezet terwijl wij voor bezorgen hadden gekozen. Dit... De aankoop in de winkel was heel goed. Wij werden vriendelijk en goed geholpen. Echter was er door de winkel in het systeem schijnbaar op ophalen gezet terwijl wij voor bezorgen hadden gekozen. Dit kosten dus extra dagen maar alles was ruim binnen de levertijd binnen. Het enige waar wij echt niet blij mee zijn is dat wij beschadigingen hebben op onze trapezekast. Je kan nergens telefonisch contact opnemen en alles gaat via email. Nu hebben wij dus per email te horen gekregen dat de nieuwe kast 10 september pas binnen is. Dit is een enorme tegenvaller en ik denk dat wij daarom in het vervolg niet meer kiezen voor hoogenboezem meubelen of profijt meubelen.

De service in de winkel is super

De klantenservice moet beter bereikbaar zijn en vooral telefonisch. Problemen moeten in korte termijn opgelost worden of bied anders een compensatie aan. Je kan niet iemand nog meer dan 2 maanden... De klantenservice moet beter bereikbaar zijn en vooral telefonisch. Problemen moeten in korte termijn opgelost worden of bied anders een compensatie aan. Je kan niet iemand nog meer dan 2 maanden laten wachten op een nieuw product

Vriendelijke en deskundige verkoper, die met je meedenkt. Niet opdringerig.

Vriendelijk personeel en goede kwaliteit geleverd.

De prijs erg voordelig

Personeel erg aardig, maar weinig technisch inzicht wat betreft sta open relaxstoelen