Johan Pol

goed

Willem.

Goed.

betaalbare leuke meubels.

niet achter de balie zittend met elkaar kletsen, heel irritant. was in Groningen nog erger { keken ze ons aan, van wat doen jullie hier ...}, daarom naar assen gegaan.

Reactie Profijt Meubel Assen:

Geachte heer Willem,
Geachte heer Willem,
Dank voor uw reactie en uw beoordeling van ProfijtMeubel Assen en deels ook ProfijtMeubel Groningen. Wij leren van uw mening om ons te verbeteren en kunnen daardoor anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie hebben wij vandaag direct besproken in onze verkoopteams. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel en het spijt ons oprecht dat u dit niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek. Hiervoor bieden wij u hiervoor onze excuses aan.
Wij wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,

Stoffers

Erg vriendelijk en behulpzaam

goed

Gerda

Mooie winkel, deskundig en vriendelijk personeel. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Vriendelijke verkopers.

Mevr Sanders woont in Borger.Veldakkers 7

Heel goed en prettig geholpen.Leuke mensen.

Geholpen met mijn meubels in de auto te doen ,en er was koffie.Goed advies

Nee helemaal niets

Positief, prima advies.
Lange levertijd.
Positief, prima advies.
Lange levertijd.
Rommelig afhandeling in de winkel. Informatie bij elkaar zoeken uit mapjes, die ergens anders staan. Mensen die voor je stoel langs lopen terwijl je zit te wachten.

Goed advies, veel keuze, grote winkel

Verkorten van de levertijd.
Infohoekje in de winkel slordig en rommelige uitstraling.